تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

اهدای يازدهمين دوره جوايز موبو، موسيقی سياهان

روز گذشته در مراسمی که در رويال آلبرت هال لندن برگزار شد، بهترين خوانندگان سياهپوست بريتانيا و جهان معرفی شدند و جايزه موبو(Mobo) را دريافت کردند.corinne%20bailey%20rae.jpg

موبو(Music of Black Origin) جايزه ای است که هرساله به بهترين خوانندگان سياهپوست سال جهان و بريتانيا در ژانر های مختلف از هيپ هاپ گرفته تا R&B تا گاسپل و سول اهدا می شود.

در اين مراسم که جينا ياشر کمدين سياهپوست آن را اجرا می کرد، کورين بيلی ری برنده دو جايزه بهترين خواننده زن سياه بريتانيا و بهترين خواننده تازه کار گرديد.

همچنين بيونس نولس بهترين خواننده زن سياه جهان شناخته شد.
جايزه بهترين خواننده مرد سياه جهان به جی زد(Jay-Z ) رسيد اما نه جی زد و نه نولس هيچکدام در سالن حضور نداشتند که جوايز خود را دريافت کنند.

به علاوه گروه موسيقی بلک آيد پييز نيز بهترين گروه موسيقی سياه شناخته شد. شون پل برنده جايزه بهترين خواننده رگی شد در حالی که ريانا جايزه بهترين خواننده زن R&B و استيو ساترلند، جايزه بهترين دی جی سال رادريافت کردند. از سوی ديگر، لمار که در سال گذشته برنده دو جايزه موبو شده بود امسال جايزه بهترين خواننده مرد سياه را دريافت کرد. جايزه بهترين خواننده هيپ هاپ نيز به آلاکا برادر ميس ديناميت خواننده مشهور رپ رسيد. همينطورسام مور خواننده موسيقی سول(soul) موفق به دريافت جايزه يک عمر فعاليت هنری خود شد. او اين جايزه را از دست استيو وين وود خواننده مشهور موسيقی بلوز دريافت کرد.

سام مور در اين مراسم ترانه من نمی تونم بارون را تحمل کنم را به همراه کيشا وايت اجرا کرد.
مراسم اهدا جوايز موبو در غياب مراسم اهدای جوايز موسيقی جاز و موسيقی جهان بسيار گل کرد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)