تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

کنسرت قاسیم اف در کاخ نیاوران

Niavaran%20Palace.jpg«عالیم قاسیم‌اف» خواننده آذربایجانی و گروه پنج نفره اش از 30 شهریور تا اول مهر در فضای باز کاخ نیاوران کنسرت برگزار می کند.

این خواننده قرار بود اواسط شهریور در تهران به اجرای برنامه بپردازد که به دلیل تاخیر در صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد، کنسرتش به روزهای پایانی شهریور موکول شد.

«فرغانه قاسیموا» دختر عالیم قاسیم‌اف به همراه «رئوف اسلام‌اف»، «ناتیگ ‏شیرین‌اف»، «رافائل عسگرف» و «علی‌اصغر محمدف» 5 نوازنده گروه عالیم قاسیم‌اف را ‏تشکیل می‌دهند. ‏

گروه در کنسرت خود برداشتی آزاد از موسیقی دستگاهی و مقامی آذربایجان خواهند داشت و در شب‌های مختلف این کنسرت قطعات مختلفی را اجرا خواهند کرد.

عالیم قاسیم‌اف تاکنون دوبار در ایران حضور داشته است. یک‌‌بار در جشنواره‌ی موسیقی ‏فجر در سال 1371 و یک‌بار هم در سال 1381 که دومین حضورش در تبریز با استقبال ‏باورنکردنی مردم روبرو شد.

از او تا کنون 9 آلبوم مستقل منتشر شده که در دو آلبوم از این تعداد دخترش «فرغانه» ‏نیز پدر را همراهی کرده است. 2 آلبوم از این هنرمند به نام‌های «آوازها و ترانه‌ها» و ‏‏«چهار‌گاه، بیات شیراز» در ایران منتشر شده است.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)