تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آتش سوزی در آلبرت هال و لغو کنسرت

RoyalAlbertHall.jpgدر لندن در جریان جشنواره دوره ای موسیقی بی.بی.سی، کنسرت روز یکشنبه به دلیل یک آتش سوزی کوچک لغو شد. در این برنامه قرار بود ارکستر فیلادلفیا، آثاری از بتهوون و ماتیاس پینتشر (Matthias Pintscher) را اجرا کند که از رادیو سه و شبکه چهار بی.بی.سی نیز پخش شود.

به گزارش بخش جهانی بی.بی.سی. در حادثه آتش سوزی، کسی مجروح نشده و تنها بخشی از ساختمان پر از دود شده است.

بی.بی.سی و رویال آلبرت هال (Royal Albert Hall) به طور مشترک و اندکی پیش از آغاز کنسرت ارکستر فیلادلفیا، یک بیانیه مطبوعاتی منتشر ساختند که در آن اشاره شده، به دلیل خسارات وارد شده به تاسیسات الکتریکی تالار ناگزیر به لغو برنامه شده اند، ولی تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این صدمات هر چه سریعتر درست شود و تالار برای کنسرت آماده شود.

در بیانیه ضمن اعلام برگردادن وجه بلیت ها به مردم، ابراز امیدواری شده است تا برنامه های از پیش تعیین شده برای روز دوشنبه طبق برنامه پیش برود.

چهار سال پیش نیز کنسرت تونی بنت (Tony Bennett)، خواننده نامدار آمریکایی، به دلیل وقوع آتش سوزی در این تالار دچار اختلال شده بود.

رویال آلبرت هال، از مشهورترین تالارهای کنسرت در دنیاست که در سال 1871 بنیان نهاده شده و تا کنون حدود یکصد و پنجاه هزار برنامه در آن اجرا شده است.


Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)