تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

لغو برنامه های ارکستر نیویورکی در لندن

St%20Luke%27s.jpgبـرنـامـه هـای ارکـستـر سـنـت لوکــس (Orchestra of St. Luke’s) که از نیویـورک راهی لندن شده بود لغو شود.
به گفته مقام های رسمی، این تصمیم پس از فرود هواپیمای حامل نوازندگان ارکستر در لندن و در پی اخطار گروه های تروریستی گرفته شده است.

ارکستر سه نفرهء سنت لوکاس درصدد بود تا ابتدا در روز چهارشنبه 16 آگوسـت (25 مرداد) در جشنواره جهانی ادینبورا و سپس در مجموعه کنسرت های بی.بی.سی برنامه هایی را در آلبرت هال اجرا کند.

سخنگوی جشنواره ادینبورا، جکی وستبروک Jackie Westbrook))، ضمن ابراز تاسف از لغو برنامه های این ارکستر، گفت: «این قضیه اهمیت خیلی زیادی ندارد چرا که در بین 167 اجرای ما این نخستین مورد لغو برنامه بوده است.»

به گزارش آسوشیتد پرس، علیرغم تصمیم دولت بریتانیا در تقلیل دادن احتمال حمله های تروریستی از وضعیت «بحرانی» به «خطرناک»، در روز دوشنبه، لغو یا تاخیر پروازها همچنان در فرودگاه های بریتانیا ادامه یافته است. اعلام وضعیت بحرانی، هفته گذشته در زمانی صورت گرفت شد که مقام های بریتانیایی اعلام کردند طرح بمب گذاری در پروازهای آمریکایی را خنثی کرده اند.

بیش از 1500 بلیت برای اجرای ارکستر سنت لوکس در در جشنواره ادینبورا فروخته شده است ولی به گفته سخنگوی جشنواره، بلیت ها به خریداران برگردانده خواهد شد و یا در صورت تمایل آنها، با بلیت برنامه های دیگر معاوضه خواهد شد.

ابراز امیدواری می شود که مدیر هنری ارکستر سنت لوکس، دانلد رانیکلس Donald Runnicles)) که خود از اهالی ادینبورا است در 26 آگوست، ارکستر دیگری را در جریان برنامه های جشنواره ادینبورا رهبری کند.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)