تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

پرواز بدون پخش کننده های دیجیتال موسیقی؟!

«پرواز بدون iPod ممکن نیست!» این را یکی از طرفداران پرو پا قرص پخش کننده های دیجیتال موسیقی می گوید، در حالیکه مقام های دولت انگستان آوردن تمامی وسایل الکترونیکی قابل حمل همچون iPodها، کامپیوترهای لپ تاپ، تلفن های همراه و ... را در پروازهایشان ممنوع کرده اند! به گزارش آسوشیتد پرس، دلیل این کار، ترس مقام های دولت انگستان ازفعالیت های تروریستی و بکارگری این ابزار به عنوان چاشنی بمب است.

جرمی هورویتز(Jeremy Horwitz)، سردبیر iLounge که وب سایتی برای بیشتر شناساندن iPod است، در وب سایت خود نوشته است که برای خوانندگان آنها، پرواز و سفر بدون iPod، به مراتب سخت تر از سیگار نکشیدن در یک پرواز طولانی است. هورویتز می افزاید، محدودیت و اجبار مسافران برای گوش دادن به موسیقی هایی که در طول پرواز پخش می شوند و یا شنیدن و تحمل کردن صدای گریه و نق نق بچه ها، پرواز را برای مدت طولانی، به مراتب دشوارتر می کند.

او می گوید، در حالیکه در انگستان رسماً اعلام شده است که مسافران اجازه حمل ابزار دیجیتالی را به درون هواپیما ندارند، شنیده های او از برخی کاربران iPod حاکی از آن است که تعدادی از فرودگاه های آمریکا هم از آوردن پخش کننده های قابل حمل و دیجیتال به داخل هواپیماها جلوگیری می کنند.

هورویتز امیدوار است که به زودی محدودیتهای امنیتی کاهش یافته و مسافران بار دگر اجازه همراه داشتن پخش کننده های صوتی و تصویری خود را هنگام پرواز به داخل هواپیما داشته باشند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

به جز مسایل امنیتی، گفته میشه دستگاه های دیجیتال روی سیستم پرواز هواپیماها هم تاثیر منفی دارن ولی در «ایران ایر» معمولاً جلوی کسی برای کاربرد این دستگاه ها گرفته نمیشه! هر چند که در بروشورها ممنوع شده است.

-- شهریار ، Aug 12, 2006

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)