تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
دزدان دریایی کارائیب، گیشه را هم دزدیده‌اند

گزارش سینماهای آخر هفته آمریکای شمالی

نیک‌آهنگ کوثر
toronto@radiozamaneh.com

این گزارش کوتاه را اینجا بشنوید

از آخر هفته گذشته تا همین امروز، فروش فیلم ۱۳یار اوشن، حسابی خوب بوده. با وجود نقدهای متفاوت منتقدین، جمع شدن یک گروه حسابی از هنرپیشه‌گان درجه یک دنیا در این فیلم کمدی-جنایی انتظار می‌رود فروش این فیلم چه در آمریکای شمالی و چه در باقی نقاط دنیا بالا بماند.

بازی ال پاچینو در مقابل جورج کلونی و گروهش از نکات جالب توجه فیلم است. طبق معمول هم چند نکته را آخر فیلم متوجه خواهید شد که انتظارش را نداشته‌اید. ماجرای فیلم مربوط است به کلاه گذاری پاچینو بر سر "روبن" یکی از یاران اوشن، که منجر به سکته او می‌شود و جماعت دور هم جمع می‌شوند تا حال پاچینو را اساسی بگیرند!

به هر حال ما از طرف شما نایب‌الزیاره شدیم هفته پیش و رفتیم دیدیم. سرگرم کننده بود، ولی کاش پول بلیط رو یکی دیگه داده بود! (تا ظهر چهار بعد از ظهر روز یک‌شنبه به وقت شرقی آمریکا، فروش این فیلم به $۹۷,۸۱۰,۰۰۰ در سطح جهان رسیده!)

این اَخر هفته، فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer احتمالا فروشی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار خواهد داشت. این فیلم "کامیکس" بر اساس داستان مصوری است اثر "ستن لی" خالق "سپایدرمن". خود لی هم در صحنه‌ای از فیلم ظاهر می‌شود. این فیلم ماجرای نجات زمین توسط این گروه چهار نفره خارق‌العاده است. طبق معمول شخصیت‌های منفی فیلم هم جذابیت‌های خودشان را دارند. اگر از طرفداران داستان‌های مصور هستید، این فیلم به شما حسابی مزه خواهد کرد. پیش بینی شده این فیلم تا پایان وقت امشب، یک‌شنبه به فروشی معادل ۵۹ میلیون دلار دست پیدا کند. که تا ساعت چهار بعد از ظهر به ۵۷ میلیون رسیده است.

در حال حاضر فیلم‌های پرفروش سه هفته اخیر آمریکای شمالی "دزدان دریایی کارائیب:در نقطه انتهایی دنیا" و "شرک سوم" هستند. فروش جهانی دزدان دریایی تا این لحظه $۷۵۷,۹۸۴,۰۰۰ و فروش شرک $۳۴۵,۵۳۴,۵۱۹ بوده است.

اگر می‌خواهید کسی را مهمان کنید که با او خرده حساب دارید، حتما ببریدش فیلم دزدان دریایی کارائیب را ببیند. دیگر با شما به تماشای فیلم نخواهد آمد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)