تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جشن سومین سالگرد نشریه‌ی فرهنگ و آهنگ

سعید شکیبا

عصر روز پنج‌شنبه، پانزدهم آذرماه جلسه مشترک نویسندگان، دست‌اندرکاران و خوانندگان مجله موسیقی فرهنگ و آهنگ که با تولد سومین سالگرد این نشریه همراه بود، در تالار ناصری خانه هنرمندان برگزار شد.

اين برنامه را از اينجا بشنويد.

بهرنگ تنکابنی، کیوان فرزین و رامین صدیقی از دست‌اندرکاران اصلی این نشریه بودند که هر کدام در سخنانی در رابطه با سه سال فراز و نشیب کارکرد این نشریه به سخنرانی پرداختند. در لابه‌لای سخنان، مخاطبین نشریه نیز هر کدام نظرات خود را مطرح کردند. فرهنگ و آهنگ نشریه‌ی تخصصی موسیقی‌ست که از سه سال قبل منتشر می‌شود.
در این مراسم خوانندگان و سخنرانان در ارتباط با وضعیت موسیقی کشور، نقد مقالات مرتبط با موسیقی و رابطه‌ی موسیقی و دیگر هنرها به گفتگو نشستند.


پوستر مراسم

آخرین شماره‌ی این نشریه شامل گفتگو با همايون شجريان، پرونده‌ای‌ برای کنسرت عليزاده و هم‌آوايان، نگاهی به زندگی و آثار انور ابراهيم، نگاهی به تکنوازي‌ها و بداهه‌های عليزاده و نگاهی به موسيقی کامکارها به بهانه‌ی کنسرت اخيرشان در مهرماه ۸۶ منتشر شده است.
جلسه‌ی نقد نشریه‌ی فرهنگ و آهنگ در حالی به پایان یافت که به گفته‌ی بهرنگ تنکابنی، سردبیر نشریه، بحث‌ها همچنان در ارتباط با حوزه‌ی موسیقی کشور در این نشریه ادامه خواهد داشت.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سلام///

بنوبه ی خودم، از این خدمات رسانی فرهنگی و

ادبی شما سپاس گزارم///

پاینده باشید

-- وحید ، Dec 11, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)