تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: هوشیار باشید، توطئه‌ای در کار است

محمود احمدی‌نژاد در دهمین سفر استانی خود و در جمع مردم شهرکرد هشدار داد که دشمنان جمهوری اسلامی در سال‌جاری طرح‌هایی برای به زانو در آوردن دولت وی در دست اجرا دارند.

احمدی‌نژاد که امروز (چهارشنبه) در جمع مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری سخنرانی می‌کرد، گفت که اطلاعاتی دقیق مبنی بر توطئه آمریکا برای شکستن اراده ملت ایران و دولتش در اختیار دارد.

وی از مردم خواست در قبال این توطئه‌ها هوشیار باشند.

این برای نخستین‌بار است که محمود احمدی‌نژاد آمریکا را متهم به براندازی دولتش می‌کند. پیشتر احمدی‌نژاد برخی گروه‌های سیاسی داخلی را متهم به تلاش برای سرنگونی دولت نهم کرده بود.

احمدی‌نژاد در این سخنرانی که از شبکه تلویزیونی خبر پخش می‌شد، گفت: «امسال، سال توطئه‌ها و طراحی‌های دشمن است. آن‌ها در مقابل ملت ایران شکست خورده‌اند، آخرین تیرهای ترکش خودشان را دارند پرتاب می‌کنند.»

اظهارات وی یک روز پس از سخنان تند جورج بوش در مورد مناقشه هسته‌ای ایران عنوان می‌شود.
آمریکا و اتحادیه اروپا روز گذشته بر سر تشدید تحریم‌های جدید علیه ایران به توافق رسیده‌اند.

عصر بوش تمام شده است
احمدی‌نژاد هم چنین در بخش دیگری از سخنرانی خود به جرج دبلیو بوش همتای آمریکایی خود گفت که عصر وی تمام شده است و دیگر نمی‌تواند به ایران آسیبی وارد کند.

احمدی‌نژاد افزود: «اگر کسی فقط جرئت کند که حتی به گوشه کوچکی از ایران آسیب رساند جوانان این کشور دست‌های او را قطع خواهند کرد.»

وی افزود که هیچ قدرتی نمی‌تواند پیشرفت ایران را متوقف کند و ملت ایران سرانجام تمام توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرده بود که یک ایران مجهز به سلاح هسته‌ای خطری باور نکردنی برای صلح در جهان خواهد بود.

آمریکا هرگز گزینه نظامی را برای واداشتن ایران به تعلیق برنامه هسته‌ای‌اش رد نکرده، اما همواره تاکید کرده است گزینه دیپلماتیک را در این زمینه ترجیح می‌دهد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این تهدیدها گفت که اگر دشمن تصور می‌کند که می‌تواند اراده ملت ایران را با فشار در هم بشکند در اشتباه است.

خاویر سولانا مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا که احتمالا روز یکشنبه سفری به ایران خواهد داشت، قرار است پیشنهاد تازه همکاری با ایران را در ازای تعلیق غنی‌سازی اورانیوم به ایران ارائه دهد.


در همین رابطه:
بوش برای فشار بیشتر بر ایران به اروپا می‌رود
واکنش آمریکا به تهدیدات نظامی اسرائیل علیه ایران
تأکید بوش و اولمرت بر «تهدید جدی ایران»
پیش‌بینی احمدی‌نژاد درباره سرنگونی آمریکا و اسرائیل

نظرهای خوانندگان

اقای احمدینژاد ایا خودتان را به خواب زده اید و یا هیپنوتیزمتان کرده اند که اینگونه خواب الوده صحبت میکنید ؟!.
توطعه همان زمان که شما بعنوان رئیس جمهور مملکت انتخاب شدید به ثمر رسید و خیلی هم تاکنون موفقانه از کار درامده است !. خیالتان راحت باشد اگر توطعه ئی هم در کار باشد ، رهبری ترتیبش را دوباره طوری میدهد که باز بنفع شما تمام شود !!.
داوید.

-- داوید ، Jun 12, 2008 در ساعت 01:16 PM

ماهر پيشرفتي كه داريم منجمله پيشرفتهايي كه به آن رسيده ايم يعني آزادي اجتماعي سياسي وضع خوب اقتصادي و همه همه بخاطر اول اسلام و بعد روحانيت معظم است پس بنابر اين همگي با بگيم ماشااله ماشااله

-- سعيد جان ، Jun 13, 2008 در ساعت 01:16 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)