تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پیش‌بینی احمدی‌نژاد درباره سرنگونی آمریکا و اسرائیل

محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین حمله لفظی خود به دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی اعلام کرد که اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و قدرت شیطانی آمریکا با نابودی مواجه است.

احمدی‌نژاد این اظهارات را در جمع میهمانان خارجی شرکت کننده در نوزدهمین سالگرد درگذشت آیت‌الله روح الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایران بیان کرد.

به‌گزارش خبرگزاری ایرنا، رییس‌جمهوری ایران در ادامه سخنان خود گفت: «بدانید رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی به پایان کار خود رسیده و بزودی از صحنه جغرافیا محو خواهد شد.» و با اشاره به آمریکا گفت: «دوران افول و اضمحلال قدرت شیطانی آمریکا آغاز شده است.»

احمدی‌نژاد پیشتر در سال ۱۳۸۴ در اظهاراتی اعلام کرده بود که اسرائیل باید از نقشه جهان محو شود که این سخنان خشم جامعه بین‌المللی را برانگیخت.

ایران، رژیم اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

واکنش کاخ سفید
کاخ سفید هم در واکنش به تازه‌ترین اظهارات محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد که رئیس‌جمهور ایران «توجهی به امیدها و نیازهای مردم ایران ندارد».

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دانا پرینو سخنگوی کاخ سفید گفت: «متاسفانه مردم ایران توسط مقامی هدایت می‌شوند که بی‌اعتنایی کاملی به افکار، احساسات، آزادی، عدالت و دموکراسی آنان دارد.»

سخنگوی کاخ سفید این مطلب را پس از آن بیان کرد که احمدی‌نژاد پیش‌بینی پایان«قدرت شیطانی» آمریکا را مطرح کرد.

پرینو گفت:‌ «این نوع لفاظی تنها انزوای بیشتر مردم ایران کمک می‌کند.»


در همین رابطه:
حمله منوچهر متکی به اسرائیل
حمله مجدد احمدی‌نژاد به اسرائیل
یوشکا فیشر: احتمال حمله اسرائیل به ایران
متکی: به دنبال مذاکره با آمریکا نیستیم

نظرهای خوانندگان

age ameica va israeil nabashan ma chi kar konim dige hich khabari nist bekhoonim o vaghtemoon o porkonim

-- بدون نام ، Jun 3, 2008 در ساعت 04:23 PM

این که به قول احمدی نژاد "دوران افول قدرت شیطانی آمریکا آغاز شده است" البته جای تردید دارد ولی بدون تردید جایگاه آمریکا به عنوان یک قدرت معنوی در عرصه جهانی هیچگاه تا این حد نازل نبوده است.
این کشور هرقدر که در مصرف بمب و گلوله دست و دل بازاست به همان نسبت درتلاش برای مبارزه با فقر و جلوگیری از آلودگی محیط زیست جهانی تنگ نظر می باشد. دلیلش هم کاهش کمک های مالی به یونیسف و عدم امضای پیمان کیوتو می باشد.

-- امیر ، Jun 3, 2008 در ساعت 04:23 PM

مرگ بر امریکا اسرائیل انگلیس

-- علی ، Jun 3, 2008 در ساعت 04:23 PM

بهتره واقع بین باشیم و ببینیم که این حرفها به سود چه کسانی مطرح میشود. به نظر من به سود حاکمان ایران - اسراییل و امریکاست که این سخنان گفته شود و تنها مردم ایران ضرر خواهند کرد . اگر جنگ ایران و امریکا شروع شود هر سه حاکمیت سود خواهند برد چون 1-در امریکا جانشین بوش که احتمالا اوباما خواهد بود چاره ای جز ادامه جنگ ندارد و این بعنی دستیابی امریکا به نفت ارزان ایران و فروش تسلیحات نظامی 2- اسراییل بعد از شکست در جنگ 33 روزه فرصت دیگری برای قدرت نمایی خواهد داشت 3- حاکمان ایران فضای خفقان در کشور را بیشتر خواهند کرد و از این راه به مطامع خود خواهند رسید . هرجند در انتها پس از کشته شدن صد ها هزار نفر ایرانی تنها با کمی آزادی دادن به این مردم و خائن نامیدن احمدی نژاد و باز شدن پای ماهواره و تولید انرژی هسته ای همه چیز به همان زودی که شروع شد...به سرعت از حافظه ها پاک خواهد شد

-- مازیار ، Jun 5, 2008 در ساعت 04:23 PM

پیش بینی از ... غلط است. لطفاً عنوان را تصحیح کنید!

---------------
سپاس از شما
تصحیح شد
زمانه

-- فرهاد ، Jun 5, 2008 در ساعت 04:23 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)