تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

شکنجه... برای جعفر پناهی و دیگران

متفرقه ها مانا نیستانی شکنجه... برای جعفر پناهی و دیگران

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چقدر هنرمندی،چقدر دوستت دارم..زنده باشی و زنده باشند همه هنرمندانِ واقعیِ کشورم،حتی اگر نتونن کار کنن.

-- moallem ، Dec 23, 2010

چقدر هنرمندی،چقدر دوستت دارم..زنده باشی و زنده باشند همه هنرمندانِ واقعیِ کشورم،حتی اگر نتونن کار کنن.

-- moallem ، Dec 23, 2010

کارهات خیلی قویه مانا جان. پاینده باشی!

-- ساشا ، Dec 23, 2010

همینه - دقیقا همینه . اینها رو نباید دست کم گرفت. این کارکاتور ها بخشی از تاریخ معاصر ایران است.

-- سعید ، Dec 23, 2010

مانا. با درود .من تمام طرح های تورا دارم . همه خوب هستند . مخصوصا . در مورد زید آبادی و ...دیگران ...آیا در مورد قتل های زنجیره ای طرحی داشته ای . من وقتی یاد آنها در نظرم می آید . از نظر روحی دگر گون می شوم لرزه احساس می کنم .گریه ام می گیرد ....
-----------------------------
ممنونم. بله همان دوران که قتل ها اتفاق افتاد چند کار کشیدم که در کتاب خندیدن قدغن نیست هم تجدید چاپ شدند. سال هفتاد و نه کتاب کامیک بوک ماجراهای اقای کا: کابوس را هم با الهام از آن قتل ها منتشر کردم

-- یعقوب لیث صفاری ، Dec 23, 2010

مانا نیستانی تو بی نظیری! درد و بلات بخوره تو سر احمدی نژاد و آقاش!

-- امید پیروزی ، Dec 23, 2010

فوق العاده بود

-- بدون نام ، Dec 23, 2010

آقا کارت خیلی درسته هنرمند واقعی شما هستید

-- بدون نام ، Dec 23, 2010

faghat mishe goft ahsaaaaaaant

-- بدون نام ، Dec 23, 2010

آقای هنرمند! به نظر شما باید این آقایان را آزاد گذاشت تا هر کاری می خواهند بکنند؟ انتظار داری با کسی که توی خانه اش بر ضد نظام اسلامی فیلم می سازد چه کنند؟ مثلا نازش کنند؟ انتظار داری با کسی که تلاش می کرده دوربین فیلم برداری وارد زندان کند چه کنند؟ نازش کنند؟ بس نیست این خراب کردن ذهن مردم؟ بهتر نیست کمی به نظام مردمی و اسلامی اطمینان داشته باشیم تا بتواند در برابر دشمنان عجیب غریب این نظام که با خون های بسیار آبیاری شده ایستادگی کند؟ چرا با این نقاشی ها و کاریکاتورهای یک جانبه ذهن مردم را خراب می کنید؟
------------------------------------------
مانا: انتظار نوازش ندارم اما انتظار هم ندارم که بیست سال از فعالیت فیلمسازی محروم و شش سال زندانش کنند. اولا جرمی که جنابعالی می فرمایید اثبات نشده ثانیا بنا بر منطق شما فیلمسازی مثل مایکل مور که بسیار نور دیده صدا و سیمای خودمان است باید تا به حال توسط دولت متبوع اش به حبس ابد و محرومیت مادام العمر از فعالیت های سینمایی محکوم شده باشد که چنین نشده. اگر زمانی چنین اتفاقی افتاد عنوان کارم را عوض می کنم و می گذارم برای جعفر پناهی، مایکل مور و دیگران. بله انتظار دارم که اهل فرهنگ و هنر آزاد گذاشته شوند تا حرف بزنند و تحمل شوند. چنان که امثال مور در کشورهای شان می شوند

-- مهرابیان ، Dec 23, 2010

آقا به نظرم بهتره به جای محرومیت این آقایون رو دار بزنیم یا نه سنگسار حالش بیشتره البته می تونیم یه طناب الاستیک ببندیم گردنشون مثل یویو اینقدر بالا پایین کنیم تا بمیرن . اینطوری دیگه وقت آدمهای دیگه ای مثل نیستانی هم صزف این مسایل نمی شه. از همه مهمتر البته رضایت آقا امام زمانه . البته آقامون اون روزا فرموده بودن که برای بقای حکومت اسلام نماز و روزه رو هم میشه تعطیل کرد.پر واضحه که ما فعلا باید یه سری آدم رو تعطیل کنیم اول تا بعد ان شاء الله برسیم به نماز و روزه .

-- بدون نام ، Dec 23, 2010

درود مانا جان
خسته نباشی
آرزو میکنم همیشه پایدار و پیروز باشی

-- Dr j ، Dec 24, 2010

ممنون مانا جان
وقتی کارهاتو میبینم متوجه میشم که واقعا براشون فکر و وقت گذاشتی.زنده و پاینده باشی

-- صفری ، Dec 24, 2010

بسیار عالی

-- مهرداد ، Dec 24, 2010

با آقا در می افتی ؟!به محمود گیر میدی ؟ میدم پدر تو در بیارن!!!!

-- بدون نام ، Dec 24, 2010

می خواهم از این دوست عزیز مخالف بپرسم که مگر در زندان های کشور چه فاجعه هایی در حال رخ دادن است که برملا شدنش توسط دوربین آقای پناهی تا این حد برای شما آزار دهنده می تواند باشد..... عینک خود را بردارید..

-- امیر ، Dec 24, 2010

می خواهم از این دوست عزیز مخالف بپرسم که مگر در زندان های کشور چه فاجعه هایی در حال رخ دادن است که برملا شدنش توسط دوربین آقای پناهی تا این حد برای شما آزار دهنده می تواند باشد..... عینک خود را بردارید..

-- امیر ، Dec 24, 2010

عالي . . . مطمئن باش كارهات در تاريخ معاصر ثبت خواهد شد

-- ايراني ، Dec 24, 2010

دوست ۶۳ درصدی،

آیا به نظرتان نمی‌شود اگر کسی‌ فیلمی در مخالفت با نظام اسلامی ساخت، ( که تازه ما ندیدیم ساخته باشد) شما هم بروید یک فیلم در موافقت با نظام اسلامی بسازید و داوری مردم را بپذیرید؟

چطور شاه را بد میدانید چون کسی‌ حق نداشت با او مخالف باشد ولی‌ هر کس با نظر شما مخالف است باید به بند کشید؟

فرض کنید شما می‌خواهید در بسته باشد و برادرتان می‌خواد در را باز کند، آیا هر دو سعی‌ خواهید کرد که اهل خانه را به پذیرش نظرتان تشویق کنید یا این که برادرتان میکشید تا صورت مساله پاک شود؟

-- بدون نام ، Dec 24, 2010

واقعا کارهای شما زیباست . به شما افتخار می کنم .

-- بدون نام ، Dec 24, 2010

علاوه بر ایده عمیق این کار ، در خود کار هم عمق و ژرفا ی فکر کاریکاتوریست دیده میشه ،کافیست نگاهی به فرم انگشتان پای قربانی کرد تا درد و رنجش را حس کرد !

-- shariar ، Dec 24, 2010

درور بر تو مانا.....بهترینی.....همیشه سر بلند باشی......قلب ما با توست.....تو مصداق واقیه یک "ذهن زیبا" هستی.......

-- ایران ، Dec 25, 2010

واقعا بی نظیره.من هیچ وقت بادکنک سفید رو فراموش نمیکنم و همینطور آقای پناهی رو.بخشی از این درد رو هم ما هر کدوم به نوعی داریم می کشیم.خوش به حالت مانا جان که اقلا تو با کشیدن طرح یه کمی از درد و رنجتو بیرون می ریزی.ما که فقط رنج می کشیم و آروم اشک می ریزیم.دست مریزاد.پاینده باشی.

-- atosa ، Dec 28, 2010

با درود فراوان به مانا نیستانی عزیز.بار دیگر با (طرحی زیبا)...افشای (تراوش نابودپرستی مقدس نمای قرون وسطایی)که خود را حق دیده تاعقل و شعور انسانی را به سخره گرفته و هر ازاده ای که از عشق و زیبایی وحق زیستن و خرد، سخن میگوید،اورا به بند کشیده و با زندان و شکنجه و اعدام و دست و پا بریدن ،انها را به اندازه تخت مورد نظر توحش مقدس!! کوتاه و بلند کنند.(تخت، بلاهت و جنایت مقدس) با خشک مغزی وافکار دگم پر شده از توهم مالکیت (بهشت و جهنم!)مانا نیستانی عزیز ما با تو هم عقیده هستیم ،عشف به زیبایی و صلح و داشتن حق حیات و ازادی افکار...نشان از ارزش شعورانسانی( فهمیدن زیباییست)ترویج مرگ و نابودی با شکنجه و زندان و اعدام نشان ازدیکتاتوری بیخردی و نادانی و توحش دارد ..اگر بیماری سادیست مقدس محسوب شود!!که به درمان روان پزشکی و روانکاوی نیاز دارد نه اعدام وووو

-- دگتر الفی ، Dec 29, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)