تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

۵۰۰ بلیت؛ سهم تماشاگران ایرانی در امارات

بنا بر تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه تیم ملی ایران و امارات برای تماشاگران اماراتی رایگان خواهد بود اما تماشاگران ایرانی باید بلیت تهیه کنند.

براساس گزارش ایرنا، تنها ۵۰۰ بلیت برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته شده است. این در حالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار ایرانی برای تجارت و تفریح در امارات ساکن هستند.

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی در شهر العین مقابل تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت.

این دیدار روز شنبه ۱۸ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه قدیمی طحنون بن محمد بالقطاره شهر العین برگزار می‌شود.

گفته می‌شود، برگزاری بازی در شهر العین برای جلوگیری از حضور طرفداران تیم ملی ایران بوده که عمدتاً در دوبی ساکن هستند.

این در حالی است که در بازی رفت قسمتی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی که بهترین محل برای دیدن مسابقات فوتبال است در اختیار تماشاگران اماراتی قرار گرفته بود. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در ورزشگاه شیخ خلیفه بن زاید شهر العین تمرین كرد. بازیكنان تیم ملی به مدت ‪ ۴۵‬دقیقه زیر نظر كادر فنی و مربیان به گرم كردن بدن و حركات كششی پرداختند و سپس به دو تیم سبز و قرمز تقسیم شده و فوتبال تك ضرب را تمرین كردند.

ملی‌پوشان ایرانی امروز جمعه ۱۷ خرداد نیز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد که تمرین عصر در ورزشگاه اصلی شهر العین، محل برگزاری دیدار برگزار خواهد شد.

برونو متسو سرمربی تیم ملی فوتبال امارات معتقد است که فشار این بازی بیشتر بر روی بازیکنان تیم ملی ایران است. «ما در خانه می‌توانیم بهتر بازی كنیم و چون ایران از سه بازی قبلی نتوانسته بردی بدست آورد پس فشار اصلی روی آنها خواهد بود نه ما.»

علی دایی سرمربی تیم ملی ایران می‏گوید:« من بازیكنانم را آماده كرده ام اما یك مربی بیش از این كاری نمی‏تواند بكند. من نمی‌توانم خودم وارد زمین شوم و گل بزنم.»

آندارنیک تیموریان بازیکن میانی تیم ملی ایران و رشید عبدالرحمن مدافع وسط امارات از محرومان این بازی هستند.

دیدار ایران و امارات از حساسیت بالایی برخوردار است و تیم ملی ایران نیاز به برد در این دیدار دارد. تیم ملی امارات با ۵ امتیاز درصدر گروه چهارتیمی قرار گرفته و تیم ملی ایران با سه تساوی در جایگاه سوم است.

از این گروه دو تیم برتر به مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ صعود می‌کنند. کویت و سوریه دیگر حریفان تیم ملی ایران در این گروه هستند.


در همین رابطه:
ایران و امارات امتیازها را تقسیم کردند
تساوی ایران و امارات در نیمه اول

نظرهای خوانندگان

توهین پس از توهین... از خودمان چه ساخته ایم؟چه بر سرمان آمد؟ چقدر دردناک است ایرانی بودن و خواری را تحمل کردن!

-- یک خواننده ، Jun 6, 2008 در ساعت 04:51 PM

Agar voroude iranian be stadium had darad, in bazi na tanha bayad tahrim shavad balke dolate Iran bayad eteraz konad. Dolat ke bi bokhar o arab zade hast dar natijeh ham bazigaran o ham iraniha tahrim konand

-- NAM ، Jun 6, 2008 در ساعت 04:51 PM

به نظر من مقامات ايراني بايد به خاطر اين حركت امارات به فيفا شكايت كنند.

-- بدون نام ، Jun 7, 2008 در ساعت 04:51 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)