تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تساوی ایران و امارات در نیمه اول

نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

در ترکیب تیم ملی ایران در نیمه نخست این دیدار، سید مهدی رحمتی در درون دروازه قرار داشت و حسین کعبی، جلال حسینی، هادی عقیلی، ستار زارع، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، غلامرضا رضایی، رضا عنایتی دیگر بازیکنان تیم ملی ایران را تشکیل می‌دادند.

با این حال در ادامه بازی، احسان حاج‌صفی و رضا عنایتی به ترتیب جای خود را به علیرضا واحدی نیکبخت و محسن خلیلی دادند.

این دیدار به میزبانی تیم ملی ایران در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود که علی دایی سرمربی تیم ملی ایران، یک روز پیش از این دیدار در گفتگو با روزنامه البیان امارات از پیروز در برابر امارات در این دیدار ابراز اطمینان کرد.

ایران در جدول گروه پنجم بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در حال حاضر دو امتیازی است و سه امتیاز این بازی می‌تواند این تیم را راهی صدر جدول کند.

این در حالی است که تیم امارات که برنو متسو مربی صاحب نام فرانسوی را بر نیکمت مربی‌گری خود دارد، در حال حاضر با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است.

مسابقه برگشت دو تیم همین هفته در ورزشگاه العین امارات برگزار خواهد شد و پیروزی در این دیدار بخت تیم ملی ایران را برای کسب حداقل امتیاز و حفظ صدرنشینی در بازی برگشت افزایش می‌دهد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)