تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ایران و امارات امتیازها را تقسیم کردند

۹۰ دقیقه وقت قانونی و ۴ دقیقه وقت اضافی در مقابل ۴۰ هزار تماشاگر ایرانی، کافی نبود تا تیم علی دایی خود را به صدر گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برساند.

در نیمه دوم بازی ایران و امارات، تنها تعویض ایران، میلاد می‌داوودی بود که به جای غلامرضا رضایی به میدان آمد و گرچه تیم ملی ایران توانست در ۲۰ دقیقه آخر بازی نسبت به رقیب اماراتی برتری داشته باشد ولی در نهایت نتیجه بازی، باعث خوشحالی معدود تماشاگران اماراتی حاضر در ورزشگاه آزادی شد.

مساوی در برابر امارات که صدرنشینی این تیم در گروه پنجم را تثبیت کرد، سومین حلقه از تساوی‌های پیاپی تیم ملی ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی بود.

پیش از این ایران در بازی مقابل سوریه (در تهران) و بازی مقابل کویت (در کویت) به تساوی و تقسیم امتیازها رضایت داده بود.

امارات هم اکنون با ۵ امتیاز صدرنشین گروه پنجم قرار دارد و ایران برای جبران دو امتیاز از دست رفته باید در بازی برگشت که پنج روز دیگر در ورزشگاه العین برگزار خواهد شد، پیروزی را از آن خود کند.

ایران در حال حاضر در گروه پنجم سه امتیازی است و در صورت تساوی تیم‌های سوریه و کویت می‌تواند امیدوارنه‌تر صعود از این گروه را دنبال کند.

در تاریخچه بازی‌های دو تیم ایران و امارات تنها پيروزي امارات در سال ۱۹۹۷ رقم خورد. اين تيم در يك بازي دوستانه با نتيجه ۳ بر يك ايران را شكست داد اما در ۹ مسابقه ديگر، ۸ پيروزي براي ايران و يك تساوي به دست آمده بود که تساوی امروز در ورزشگاه آزادی تهران، دومین تساوی در مجموع رقابت‌های دو تیم به حساب می‌آید.

پیش از بازی تهران، آخرين بازي دو تيم سال ۲۰۰۷ در امارات برگزار شد كه تيم ایران با هدايت امير قلعه‌نويي ۲ بر صفر ميزبان خود را مغلوب كرد.


در همین رابطه:
تساوی ایران و امارات در نیمه اول

نظرهای خوانندگان

سلام
واقعا نام ایران آنقدر پائین است که اینگونه جلوی این اعراب بازی می کنیم باید یک فکری کرد و گرنه ما هم می شویم مالدیو و ....

-- مهدی ، Jun 3, 2008 در ساعت 04:28 PM

تا زمانی که علی دائی سرمربی تیم باشد و بخواهد قدرت خود را نشان دهد امیدی به راه یابی تیم ایران به جام جهانی 2010 نیست لابی اقای دائی و کفاشیان فقط قصد نابود کردن فوتبال ایران را دارند , آقای دائی بترس از روزی که دیگر پشتیبانی نداشته باشی

-- مسعود ، Jun 3, 2008 در ساعت 04:28 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)