تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

حمله مجدد احمدی‌نژاد به اسرائیل

محمود احمدی‌نژاد در کمتر از یک روز، برای دومین بار در اظهارتی ضد اسرائیلی گفت که مردم خاورمیانه در صورت دستیابی به فرصت این رژیم را نابود خواهند کرد.

این اظهارات احمدی‌نژاد همزمان با ورود جرج بوش رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل برای شرکت در شصتمین سالگرد تاسیس اسرائیل و تلاش برای تقویت تلاش‌های صلح خاورمیانه مطرح شد.

مخالفت با اسرائیل یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود که از مبارزان فلسطینی با این دولتی یهودی حمایت می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، آقای احمدی‌نژاد امروز (چهارشنبه) در سخنانی در شهر گرگان در شمال ایران با تکرار سخنان دیروزش برضد اسرائیل گفت: «جشن تولد برای مرده فایده ای ندارد.»

وی افزود: «متأسفانه امروز مدیریت انسان‌های ناصالح باعث شده که ملت مظلوم فلسطین به خصوص کودکان و زنان به خاک و خون کشیده شوند.»

با این حال اظهارات دوسال گذشته احمدی‌نژاد درخصوص این‌که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، خشم جامعه بین‌المللی را برانگیخته بود.

جنگ لفظی در ایران و اسرائیل از زمان روی کارآمدن احمدی‌نژاد در ایران، تشدید شده است. تهران و تل‌آویو با متهم کردن طرف دیگر به عنوان دشمن صلح و آزادی از مقامات یکدیگر به مجامع جهانی شکایت کرده‌اند.


در همین رابطه:
جدال لفظی رؤسای جمهور ایران و اسرائیل
اعتراض ایران به تهدیدات نظامی اسرائیل

نظرهای خوانندگان

به
ر.ج از تهران
:
آنچه که از سوی دولت ایران به عنوان صهیونیسم و اسرائیل مطرح میشود یقینا با یهودیان سراسر جهان حسابی جداگانه دارد،
دیگر برای چه کسی هویت این رژیم -که هر روز اخبار آن در رابطه با کشتار انسانهای بی گناه منتشر میشود- پنهان مانده است؟!
بدور از هرگونه گرایشات مذهبی می توان گفت که ماهیت رژیم اسرائیل و تروریست های القاعده و پیکارجویان افراطی که نام خود را مسلمان نهاده اند بی شک یکی ست !

-- امین کیا ، May 14, 2008 در ساعت 01:05 PM

be aghaye ahmadi nejad beggoid : Cheraghi ke be Khaneh ravast , be masjed haram ast. Avval be fekre mardome tavarrom zadeh iran bashad baad be fekre felestinian bi khaneman

-- gholamhossein ، May 15, 2008 در ساعت 01:05 PM

اسراییل گندی زده که واقعا صدای خوداشون هم در اومده. کافیه چند دقیقه پای همین BBC بشینید که بفهمید صدای همه دنیا در اومده. کتاب کارتر هم که پارسال دراونده بود هنوز bestseller هست. کتاب واقعا خوندنی ای هست. نمیدونم ترجمه شده یا نه. عنوان کتاب اینهPalestine: peace not apartheid

-- mohmad ، May 15, 2008 در ساعت 01:05 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)