تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

به بنیاد‌های خاتمی دستبرد زدند

ساختمان شماره 13 خیابان زاگرس واقع در میدان آرژانتین که محل استقرار بنیاد باران و موسسه بین المللی گفت و گوی فرهنگ‌ها وتمدن‌ها است مورد دستبرد سارق یا سارقان قرار گرفت و کلیه وسایل و تجهیزات کامپیوتری وصوتی و تصویری آنها به سرقت رفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد باران، ساعت 7 صبح امروز، وقتی کارکنان بنیاد به محل کار خود مراجعه کردند مشاهده نمودند که درب ورودی ساختمان به زور باز شده و درب ورودی واحدهای طبقات اول و دوم شکسته و وسایل و مدارک و بخشی از اسناد پخش شده است.



آنطور که به نظر می رسد سارقان درب اتاق‌ها، کمدها و فایل ها را با زور شکسته و باز کرده‌اند و ضمن بهم ریختن بخشی از اسناد و مدارک، چندین دستگاه کامپیوتر ویدئوپروژکشن، آمپلی فایر و دستگاه تکثیر و همچنین کلیه گوشیهای تلفن و مهربنیاد باران را همراه خود برده‌اند و این سرقت در شب یا روز بیست و دوم بهمن اتفاق افتاده در حالی که هیچ یک ازکارکنان بنیاد باران و موسسه بنی المللی گفت و گویی فرهنگها و تمدنها در محل حضور نداشته‌اند.

بنیاد آزادی ، رشد آبادانی ایران (باران) و موسسه بین المللی گفت و گوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، دو نهاد غیر دولتی هستند که توسط سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران تاسیس شده‌اند و در زمینه جمع بندی تجارب مدیریتی کشور و ارائه راهکار برای چالش های مهم و نیز پیشبرد ایده گفت و گوی تمدن‌ها فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش هنوزانگیزه سارقان از این اقدام مشخص نیست و موضوع با درخواست مسئولان بنیاد باران از سوی نیروی اتنظامی در حال پیگیری است.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


علیرضا اسپهبد درگذشت

مندنی‌پور: زخم‌خورده‌ام

تصویری که از ایران می‌سازند

مجموعه فيلم‌های فرش ايرانی

‌روزگار سپری‌شده‌ داستان‌های‌ سال‌خورده‌