رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹

مراسم اهدای جایزه میلتون فریدمن به اکبر گنجی

از ساعت شش بعدازظهر پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ در هتل هیلتون واشنگتن دی سی مراسم اهدای جایزه‌ی میلتون فریدمن با حضور بیش از ۹۰۰ تن از شخصیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برگزار شد.

پس از معرفی اکبر گنجی به عنوان برنده‌ی سال ۲۰۱۰ از سوی دیوید بواز، فیلمی درباره‌ی سوابق فعالیت‌های اکبر گنجی و جنبش سبز به نمایش درآمد.

گنجی ضمن تشکر از اهدای جایزه، گفت که آن را هدیه به جنبش سبز تلقی می‌کند.

Share/Save/Bookmark

در همین زمینه:
مراسم اهدای جایزه میلتون فریدمن و سخنرانی اکبر گنجی

نظرهای خوانندگان

مبارک باشه! آن شال سبز همه کارها را درست کرد! معلوم شد که جریانات ابعاد زیادی داره که ما از همه آنها خبردار نیستیم. آقای گنجی به عنوان یک روشنفکر متمایل به چپ چطور به خودش اجازه داد جایزه ای را قبول کنه که به نام شخصیتی است که با نظریات اقتصادی اش باعث بدبختی ملیون ها نفر در سرتاسر دنیا شد. باعث رکود اقتصادی شدید در دنیا شد که نتیجه اش همین بی بندو باری کامل در بازار بورس است که موجب فروپاشی اقتصاد آمریکا و غرب بود.

-- محمد ، May 16, 2010 در ساعت 09:38 AM

دیدن حمید دباشی در مراسم جایزه میلتون فریدمن واقعاً مایوس کننده بود.

-- میم ، May 16, 2010 در ساعت 09:38 AM

من با آقای محمد مخالفم! آنچه مایوس کننده است همین دگماتیسمی است که گروه آقای گنجی از آن نجات پیدا کرده اند ولی بقیه گروه ها ظاهرا باید به نوبت هر کدام 20-30 سال از عمر خودشان و ما را به باد فنا بدهند تا بفهمند که "جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه..." کدام رفتار، کدام اندیشه امروز به کار سامان دادن زندگیمان می آید؟ ول کنید این کارگاه بازی جهان سومی را!
حلالتان باشد آقای گنجی، مبارک! امیدوارم درست خرجش کنید و آثار بهتری پدید بیاورید.

-- ممدآقا ، May 16, 2010 در ساعت 09:38 AM

من یکی که از حسودی ترکیدم شما رو نمیدونم .

-- omid ، May 17, 2010 در ساعت 09:38 AM