رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹

آیت‌الله خامنه‌ای: امیرالمؤمنین با طلحه و زبیر هم جنگید

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در خطبه‌های نماز جمعه امروز رهبران مخالفان دولت را با طلحه و زبیر دو تن از اصحاب پیامبر اسلام در زمان علی‌بن ابی‌طالب مقایسه کرد و گفت: «طلحه و زبیر مردمان کوچکی نبودند، اما سوابق آنان محو شد و امیرالمومنین با آن‌ها جنگید.»

پیش از این نیز برخی هواداران دولت میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج دهمین انتخابات ریاست جمهوری را با طلحه و زبیر مقایسه کرده بودند.


آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه امروز تهران که به مناسبت سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در آرامگاه وی برگزار شد، گفت: «گذشته افراد مورد توجه نیست، اگر حال فعلی اشخاص در نقطه مقابل گذشته بود، آن گذشته دیگر کارآیی ندارد.»

وی در بخش دیگری از سخنانش که به صورت زنده از تلویزیون دولتی ایران پخش شد، افزود: «آن کسانی که در مورد مسئله قدس در روز قدس آن طور موضع‌گیری کردند، در روز عاشورا آن فضاحت را به‌بار آوردند، درست در خط مقابل امام حرکت می‌کنند.»

شماری از معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری، در روزهای عاشورا و قدس سال گذشته با حضور در خیابان بار دیگر اعتراض خود را به سیاست‌های دولت اعلام کردند.
هواداران دولت می‌گویند که معترضان در این روزها به «آرمان‌های انقلاب و شعائر مذهبی» توهین کرده‌اند.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی سرکوب معترضان در این تجمع‌ها و کشته شدن چند تن از مخالفان دولت در روز عاشورا را محکوم کرده بودند.

آیت‌الله خامنه‌ای: گذشته افراد مورد توجه نیست، اگر حال فعلی اشخاص در نقطه مقابل گذشته بود، آن گذشته دیگر کارآیی ندارد

وی با بیان این‌که نمی‌شود با «هر کس و ناکس» ائتلاف کرد، اظهار داشت: «نمی‌توان قبول کرد آمریکا و انگلیس و سیا و موساد، سلطنت‌طلبان و منافقین روی حول محوری جمع شوند و بعد آن افراد ادعا کنند که خط امامی هستند.»

آقای خامنه‌ای اضافه کرد: «نمی‌شود ما در مقابل، با کسانی که با اساس مبنای امام صریحا مخالف هستند اظهار همراهی کنیم و خود را در کنار آن‌ها قرار دهیم و تعریف کنیم و یا در مقابل آن‌ها سکوت کنیم و در عین حال بگوییم دنباله‌رو امام هستیم.»

محمود احمدی‌نژاد: مخالفان «برخی خودخواهان‌اند»
محمود احمدی‌نژاد نیز با سخنرانی در این مراسم با بیان این‌که «نحوه برگزاری تمامی انتخابات جمهوری اسلامی ایران در سی سال گذشته یکسان بوده‌است»، گفت که دهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران «رکورد مردم‌سالاری در جهان را شکست.»

وی از مخالفان خود با عنوان «برخی خودخواهان» یاد کرد و افزود: «این افراد فقط زمانی رای ملت را قبول دارند که به نفع آنان باشد.»

در یک سال گذشته شهرهای مختلف ایران شاهد اعترضات گسترده به «تقلب» در انتخابات بوده‌است.

رئیس دولت دهم با بیان اینکه برخی معترضان به نتایج انتخابات «با همین سیستم و با همین روش بارها بر مناصب حکومتی تکیه کرده‌اند»، ادامه داد: «کسانی که در جمهوری اسلامی با تکیه به موقعیت‌های اداری، زندگی اشرافی برای خود ساخته‌اند، بر خلاف خواست آیت الله خمینی عمل کرده‌اند.»

تلویزیون ایران در هنگام سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای، تصاویری را نیز از حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در کنار سید حسن خمینی پخش کرد.

محمود احمدی‌نژاد: دهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران «رکورد مردم‌سالاری در جهان را شکست»

محمود احمدی‌نژاد پیش از این در جریان رقابت‌های انتخاباتی بارها اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به سوءاستفاده از امکانات دولتی متهم کرده بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: «از عجایب تاریخ ماست که عده‌ای در صف دشمنان قسم‌خورده امام، یعنی سلطنت‌طلبان، منافقان و رسانه‌های استکباری و سران استکبار بایستند و آن‌گاه ادعای پیروزی و مالکیت انحصاری امام و خط امام را داشته باشند و انتظار داشته باشند مردم این ادعای آنان را قبول کند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حال ادم از زندگی کزدن به هم می خورد 31 سال از عمرو جوانی ما فقط صرق حضور در نماز جمعه و گوش کردن به خطبه های این ظالمان بیهوده صرف شد اول هفته تدارک برای نماز جمعه و اخر هفته حضور در نماز جمعه و سخنرانی ادم های روانی و افسرده که می خواهند با افکار نابودی دیگران دنیا را به نابودی بکشانند لاقل خدا ما را مرگ بدهد از دست این مسخره بازی ها راحت بشویم .
یکی از این اقایون بپرسد حرف حسابتان چیست؟
30 سال است همین حرف های تکراری را می زنید ول کن مغامله هم نیستید برای محکم کاری بمب اتم ساختید چون در جنگ با عراق شکست خوردید و نتوانستید از کربلا به اسرائیل حمله کنید.
با همین فکرو خیال پول ملت را صرق بمب و تجهیزات کردید و با نامه خمینی که احتیاج به بمب اتمی دارید تا شکست جنگ با عراق را جبران کنید بعد از جنگ با عراق به جان سرمایه های ملت افتادید تا به بمب اتم برسید و همه چیز را نابود کنید حالا هم که به بمب اتمی تان رسیدید چه موقع ار دست شما ها راحتی پیدا می کنیم خدا می داند ما که خسته و درمانده شدیم از دست کارهای شما.

-- خسته ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

اگر طلحه و زبیر چون مخالفان و علی چون ایت اللا خامنه ای عمل کرده اند پس جای ارزش و ضد ارزش عوض شده است

-- maarouf ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

خامنه ای، «طلحه و زبیر مردمان کوچکی نبودند، اما سوابق آنان محو شد و امیرالمومنین با آن‌ها جنگید.» از قرار معلوم، سید علی خودش را «علی» که شمشیر دو سر هم داشته فرض کرده است و برای رویارویی و جنگ کامل آماده می شود. ولی این شمشیر، دو سر دارد، یکسر آن، بیت ولایت و نهادهای وابسته را می زند، و سر دیگر آن دولت کودتا را. چه زندگی انتخاب کردی سید علی خودکامه و دیکتاتور!؟
دوازدهم،

-- 12 ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

خسته جان خسته نباشي سياست همين است برادرجان

-- بدون نام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

بسیجی های نظام زور و تزویر . ای پاسداران دارم بالا میارم . هر چی گند و کثافته دارم استفراغ میکنم بیایید جلوتر .دوست دارم روی دم و دستگاه شما بالا بیارم دوست دارم همونطور که شما گند زدید به این مملکت و فرهنگ گند بزنم به سر تا پای شما و سر تا پای نظام مزخرفت شما . امروز حرفهای آمیخته به گند رهبرت رو شنیدم و حالم ازکلمات که از دهن او بیرون می آمد به هم خورد .از بوی گندی که کلماترهبردر هوا منتشر میکرد حالم به هم خورده .دور نیست و دیر نیم تواند باشد که در دادگاهی که دموکراسی بر پا می کند و در پیشگاه همه مادران و پدران شهدای سبز سکه یک پول شوید و جهان آزاد تف به روی شما بیندازد. shmim

-- shamim ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

علی خامنه ای رهبر معظم در این مقایسه یک اشتباه تاریخی مرتکب شده است. درستش این است:
طلحه و زبیر در اواخر خلافت عثمان با عثمان مخالف شدند. عثمان را عبدالرحمان عوف با حیله به خلافت نشانده بود (درست مثل کاری که رفسنجانی کرد پس از درگذشت خمینی). عبدالرحمان عوف در اواخر عمر عثمان با عثمان بد شد و جانب طلحه و زبیر و علی را گرفت، و عثمان او را از خودش طرد کرد (همان که بر سر رفسنجانی در آمد در این اواخر). عبدالرحمان عوف به اشتباه خودش در انتخاب کردن عثمان اقرار کرد و پیش از مرگش وصیت کرد که عثمان نباید بر جنازه‌ام نماز بگذارد.
رفسنجانی هنوز نیمه رابطه ای با خامنه ای دارد ولی به آنجا هم خواهد رسید که عبدالرحمان عوف رسید.
فرجام علی خامنه ای هم مشکل که بهتر از فرجام عثمان باشد.

-- ذوالفقار ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

درود بر مقام معظم ماه حضرت سيد علي خامنه اي.
كوري چشم سران فتنه چه سران ضعيف داخلي و چه خارجي هاي حقير

-- محمود ايلام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

آقای خامنه ای چه مقایسه فضاحت باری . این را بدان که با این گفتار خلاف واقع ات چنان تیشه ای به ریشه اسلام خواهی زد که سالها عواملی که نام بردی نمی توانستند بزنند.گذر زود هنگام زمان بیانگر این واقعییت خواهد بود. خودخواهی کبر غرور جاه طلبی و قدرت به هر قیمت تمام وجودت را احاطه کرده است. وای به حالت و عاقبت وحشتناکی که پیش رو داری.باز هم فرصت داری تا به خود آئی

-- محسن ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

تمامی افراد حاضر را نمی توان بیش از دویست هزار نفر تخمین زد!! این دویست هزار نفر هم خواهش می کنم به این اعداد توجه کنید سه قطار از یزد و کرمان، دوهزار و پانصد و هفده اتوبوس از شرق و غرب و شمال و جنو ب ایران با چلو کباب و چلو مرغ و دویست هزار تا پانصد هزار تو مان پول نقد... تنها چیزی که به وفور در این تظاهرات خرج شده و شمارش از همه بالاتر است پول بوده است، و البته حتا قبل از پول خشونت و نشان دادن چنگ و دندان بوده است. سپاه پاسداران و بسیج بصورت مصنوعی در سر راههای منتهی به قبر خمینی را راه بندان درست کرده بود تا با جمع شدن مردم از تراکمات فیلم بگیرد برای تلویزیون سپاه. جالب است که وقتی آنها فیلم می گرفتن مردمی که در گرما اسیر بودند به آنها میگفتند حالا که فیلم گرفتید پس راه را باز کنید تا ما برویم. پاسداری که راه را برای یک تصوصر بردار باز می کرد به خود من گفت آقا انگوشتاتو به عنوان پیروز وا کن! مادرم از پنجره ماشین به او گفت برا کدوم پیروزی؟ هنوز که نشده!

-- بدون نام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

امروز خامنه ای بدرستی واقعیت اسلام حقیقی و نواده بزرگ اخیرش(خمینی) را شرح داد

-- دردمند ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

مگر به گمان شما فتنه در ٢٢ بهمن تمام نشده بود که دوباره از آن یاد میکنید. اگر به سخنان خلیفه خامنه ای به دقت گوش فرا دهید متوجه ترس؛ دلهره؛فشار و استرس درونی خلیفه خواهید شد. وی حتی ٢٢ خرداد را به جای ٢٢ بهمن بکار گرفت. خلیفه ننگت باد.

-- کاوه ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

با سلام به فرزندانم. من مادر یکی از کسانی هستم که مرتب در اینجا نظر می دهد. لطفا توجه کنید من خودم تصادفا از صبح آنجا بودم همین حالا آش و لاش رسیده ام به خانه . شما بدانید که امروز خامنه ای و سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و بسیج و کل حکومت واقعا خودشان را و اسلامشان را دفن کردند. کار من خبر نگاری بوده سی سال خبره این کارم تماما آدمهایی که بزور آورده بودند شاید یک ذره بیشتر از دویست هزار نفر بوده باشد. واقعا خودشان هم بسیار از قلت نفرات عصبانی بودند، بریا همین هم هر کدامشان به اندازه ی سه نفر عربده می کشیدند. شما مطمئن باشید که اینها به ماه و سال نخواهند رید. متشکرم مادر شما از تهران

-- مادر شما از تهران ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

تکرار سخنان دکتر احمدی نزاد بوسیله ایت الله خامنه ای
این دیکته مراکز قدرت است یا پیروی دلخواهانه ایشان از رئیس جمهور . بدون شک به هرنوعی تحلیل شود نشان دهنده ی یک موضوع است ,انها سرنوشت خود را به هم گره زده اند.
رييس جمهوري:
با تاکيد براين فرمايش امام که اينها ملاک
نيست ، ميزان وضع فعلي افراد است، افزود: در تاريخ اسلام داشته ايم، که افرادي درکنار پيامبر عزيز مجاهدت کردند، اما بعدا در برابر عدالت علي (ع) ايستادندو حتي جنگ راه انداختند. امام با نگرش مادي و بي بند و باري فکري غربي، سکولاريسم و ليبرايسم و خودباختگي به نام مدرنيته مخالف بود و در عين حال از تحجر و واپس گرايي ابراز برائت مي کرد.
احمدي نژاد افزود:ايشان اسلام را ، دين خدا را پاسخگوي کامل به کرامت انسان، حيثيت انسان و همه نيازهاي حقيقي انسان براي ميل به کمال الهي و برقراري حيات طيبه مي دانستند.
کساني که حرمت نگاه نمي دارند و هم صدا با دشمنان قسم خورده ، مي خواهند چهره نظام مردمي و پاک جمهوري اسلامي را خراب کنند، هرگز نمي توانند ادعاي پيروي از امام و خط امام را داشته باشند.
وي افزود: کساني که با توهين کنندگان به امام همراهي کردند و يا در برابر انحرافات بزرگ از مسر امام سکوت نکردند، آنها نمي توانند ادعاي پيروي از خط امام داشته باشند. به فضل الهي امام عزيز ما آنچنان بنيان استواري را پايه گذاري کرده است که خود از درون پالاينده است و انحرافات و الودگيها را از درون خود پالايش مي کند. هرکس در هرمقام و هر قدر قدرتمند ، اگر از خط امام و نظام فاصله بگيرد بي درنگ توسط دست پرقدرت ملت عزيز از صحنه طرد خواهد شد.

-- maarouf ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

خامنه ای تو میراث خوار خمینی هستی انوقت نوه اش را دستور می دهی مسخره اش کنند احمدی خمینی را که کشتید مصطفی خمینی را هم خودتان در عراق چیز خوردش کردید حالا دست از فک و فامیل هایش و هوادارانش برنمی داری خیلی پر رویی واقعا این همه جنایت رو می خواهد و گستاخی .

-- هوا ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

وحشت چنان سرتاپای خامنه ای را فرا گرفته بود که سخنرانی او بیشتر به یک هذیان انسان در سکرات می مانست. با همه ی دوپینگی که کرده بود او نتوانست حتا یک لحظه بر خودش مسلط شود. بنده از مردم ایران از هر رنگ و هر بوی سیاسی تقاضا می کنم سخنان خامنه ای را هر طور شده بدون سانسور گوش کنند. این قایقرانی ست که فقط برای قایق در بیتش می تواند کشتی رانی کند. امام خامنه ای واقعا امروز کله پا شد. من فکر می کنم که او حتا با بزگزار کنندگان این مراسم هم دعوا داشته است. زیرا آنها نتوانستند حتا یک هم ادعایشان جمعیت بیاورند. و اینها همه در صدای لرزان خامنه ای هویدا بود!
زنده باد انقلاب سبز ملت ایران
زنده باد میر حسین موسوی این ایرانی خالص شده
مرگ بر دیکتاتوری اقلیت جاهل و آدمکش در ایران!

-- نوه دختری یک اصفهانی در تهران ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

حداقل سربازان امام غايب در واقع خامنه اي كه اينجا ها راخوانده وگزارش ميدهند شايد جدايداز اينكه وجدان فروخته وخفته اي دارندقدري با اين قياس بيدار شدند كه خامنه اي هيچ سنخيتي ورابطه اي نه عملا ونه شفاها دارد ونه سراني درستكار وصادق ومردمگرا نظير موسوي وكروبي طلحه وزبير اند اينجا دوستي به عبدالرحمن عوف وعتمان ورفسنجاني اشاره كرد كه انصافا همين هم هست زيرا در حكومت علي برادر آتش داغ بر كف دست سهم بيش از مردم ميگيرد وعلي در نامه مينويسد كه آقاي خامنه اي اگر مردم در برابرت لرزيدند تا حقشان را بگيرند تمام شده هستي در زير سايهات همين حاميانت اغلب فساد عتماني ات را بنام خود سكه زده وكاخهاس سبز بر با كرد هاند حتا اگر تو نان وپنير بخوري قرقاول مخصوصت فراموش فضاحت در ماه حرام را يزيدي ها با خون مردم بار آوردندند آن ٢ ميليون مردم بودند كه آمده بودند حقشان را بخواهند امالرزيدند ولرزيدند وبر زمين با سرب شما ريختند ووانتها از روي جنازه ها گدشتند وسرها پر از ساچمه ترس شما شد فضاحتهاي ناموسي طايب ها كه ديگر شرم گفتن دارد فرق علي با علي فرق زمين وزهره وناهيد است اينهمه فساد حاصل همين فدايان شماست نامه نوري زاد را بخوانيد وبخوانيد وبر اين مرد تعظيم كنيد كه اندكي از علي به شما مياموزد در همينسايت مقاله گنجي شما تنها اندكي از مردم را ميخواهيد ومعتقد كه با اين اندك فداكار اما فاسد شرير مست ميتوان حكوم كرد زيرا ابزاري مانند ون هاي ملو از فدايي كه مردم را با سفالت خيابان اشتباه ميگيرند داريد اما قياس عصر علي با عصر امروز هم حكايتي ديگر است مردم در نهايت اين بساط ريا ودروغ وتزوير وشارلاتان بازي را جمع خواهند كردزيرا ميدانند حكومت شما حكومت علي نيست وموسوي وكروبي هم آن دو نيستندآن دو مصباح وجنتي را بهتر نشان ميكند تا دير نشده به او كه از جان براي شما مايه گذاشته واكنون در بند ونامه اش بنگريد ملت روزي كه بيايد همه رفتني هستيد الا گردن نهادن به اسلامي غير اجباري ومن در آوردي چپاولگران بيت المال

-- ايراني ناب ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

آقو ممودی گفته امام مردم ایران رو از صدر اسلامی ها هم مهمتر میدونست. آقای خامنه ای توجه دارید که این دارد به شما میگه زرشک؟!!
ن. آهنگ ک

-- بدون نام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

نظام فاسد اسلامی، همچون مراسم عزاداری حسینی اش (سینه زنی، زنجیر زنی، قمه زنی و ..) به سوی خود زنی کامل پیش میرود. این است عاقبت نظام های توتالیتر، خودکامه و دیکتاتورها،
«خودکشی». سیدعلی در آینده ای نه چندان دور، باید باقی و ته مانده جام زهر را بنوشد. گوارای وجودت! پایان زندگی یک دیکتاتور و حکومت مذهبی دیگر.
اکرمی،

-- Akrami ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

خوشبختانه چنان افتضاح کردند که بویش حتا توی دماغ پسرخاله زاده ی بسیجی ما هم رفت! او همین چند دقیقه پیش گفت بیچاره شدیم. او گفت امیدواریم «امام از موسوی برای پایان دادن به این همه ریزش تقاضای تشکیل دولت موقت کند » و من به او گفتم اگر اینهمه شعور داشت که این تقلب بزرگ را کارگردانی نکرده بود!!! هان تو چی میگی؟؟

-- یاور جنبش سبز ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

الان فشار به مردم زیادتر شود. آقای رهبر معظم فرمان تکرار قتل و کشتار صدر اسلام را صادر کردند. داستانهای تاریخی زیادی در این مورد مصداق دارد. یکی از جالبترین آنها برمی گردد به زمانی که آلمانها و فنلاندیها شهر سن پتربورگ روسیه را اشغال کردند. این اشغال به مدت 872 روز طول انجامید و در حدود یک میلیون غیر نظامی جان خود را فدا کردند تا این شهر مهم تاریخی که توسط پیتر کبیر بنا نهاده شده و مظر پیشرفت روسیه در آن دوران بود به دست دشمن نیفتد.

مردم سرانجام پیروز شدند و به خود بالیدند.

حال این شهر و دیار ما به دست نااهلانی افتاده که معیارهای آنها برای اداره حکومت از سیاستهایی نشات می گیرد که متناسب با انسانهایی بدوی و با هدف کنترل غریزه های حیوانی آنها تدوین شده بودند.

جناب صدرالاسلام ما ایرانیان شعور داریم و حیوان نیستیم.

ما هم باید مقاومت کنیم تا مملکتمان را پس بگیریم: حتی اگر سالها هم به درازا بکشد.

به امید آزادی پایدار

-- بدون نام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

حرفی برای گفتن ندارند. مهملات تولید می کنند. مردم زندگی می خواهند و شما حاکمان حاضر عرضه اداره کشو را ندارید و هی در باره ننه قلی و طلحه و ذبیر صحبت می کنید. متونی نشان بده و نمیتونی برو بذار باد بیاد . مدیریت کوچه بازاری و اخوندی و اسلامی از مدارتوانمندی فاصله زیاد دارد و شما شاهدی بر این بیان هستید.

-- Ferdosi ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

ممد نبودی ببینی ....
نوه امام خوار شد
خامنه یی خراب تر شد

-- بدون نام ، Jun 4, 2010 در ساعت 10:54 AM

آخه کجای دنیا دیدید یه رییس جمهوری 1 سال بعد از انتخابات از سلامت و بزرگی انتخابات پارسال تعریف کنه!

-- مرضیه ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

سرزمینی که الگوی ارزشش ((امیر المومنین )) باشد , بی تردید در ادامه به خامنه ای و(( جمکران )) اش میرسد ...
مزدک پارسیان

-- mazdak parsian ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

اگر مخالفین خامنه ای طلحه وزبیر هستند خوب حضرت علی کیست ؟ لابد آقای خامنه ای ؟؟؟

-- حسن ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

ایشان از طلحه وزبیر میگویند ولی بدانند که سرنوشت عثمان به کجا ختم شد

-- بدون نام ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

فرزندی از همین خاک و انسانی از همین دیارم که ای کاش بعد از 25 سال حسرت داشتن پدر از دلم بیرون می رفت ، آن هم نه این که نیست نه . اینکه چرا نیست و برای که نیست ؟ شاید من هم جای آن می بودم حال نمی بودم .
یادش گرامی که اگر می بود من را برای مقابله با ظلم عازم می نمود.
وای بر این ملت اگر باز هم برای آینده خود به رهبر دینی و مذهبی فکر کنند ، از طرفداران خمینی گرفته تا دوستداران میر حسین و خاتمی و کروبی . هر زمان که به آخوند اعم از سیاه و سفید که آن هم دروغی محض بیشتر نیست ، فقط و فقط به عنوان مشاوران دینی نگاه کرده شد ، شاید در آینده ای دور و در نسلی بعد از نسل فعلی ، زندگی به کام مردم شیرینی کند والا اگر همچنان برای شنبدن اراجیف این ...بخواهیم تا روز ...جمعه صبر کنیم ، وای بر این ملت .

-- اسما فرزند شهید و رسما داغدار پدر ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

بی خیال!‌ یعنی علی هم دیکتاتور و سرکوب گر بوده؟!

-- محسن ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

زنده باد طلحه و زبیر!

-- همایون ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

خوش به حال طلحه و زبير بهترين مثال شده اند.

-- بدون نام ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

آهان پس قضیه طلحه زبیر این بود؟ ما که اون موقع نبودیم ولی‌ اینها خوندن لابد راست میگن. از قرار "علی‌" هم در عرض ۵ سال تمام ملت اسلام رو ذله کرده بوده! ما که علی‌ رو ندیدیم ولی‌ "سید علی‌" رو چرا، اگر اون هم مثل این سید علی‌ بود پس زنده باد طلحه زبیر! ما منتظر ابن ملجم هستیم، هیچ جا نمیریم همینجا هستیم :)

-- kaveh ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM

ای ابن ملجم کجایی؟ چرا تو بی وفایی ما منتظر دومیش هستیم. بزن ضربه ی دوم!

-- بدون نام ، Jun 5, 2010 در ساعت 10:54 AM