رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۶ تیر ۱۳۸۸

حمله معترضان به سفارت ایران در سوئد

گروهی از تظاهرکنندگان ایرانی، روز جمعه،‌ به سفارت ایران در سوئد حمله کردند.

این خبر را رادیوی ملی سوئد (اس‌وی‌تی) امروز گزارش کرده‌است.

بر پایه این گزارش، در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تظاهرکننده ایرانی که گروهی از آن‌ها چهره خود را پوشانده‌بودند بعد از ظهر جمعه در برابر سفارت‌خانه جمهوری اسلامی ایران در حوالی استکهلم تظاهرات کردند. این تظاهرات با سنگ‌پرانی به سوی سفارت‌خانه همراه بود.
در میان این اعتراضات گروهی از تظاهرکنندگان دروازه ورودی این سفارت‌خانه را شکستند و وارد این ساختمان شدند.

آن‌ها با پرتاب سنگ و ضربه‌های پا حصارها را شکستند و وارد ساختمان شده و با کارکنان سفارت درگیر شدند. این خبر حاکی از ضرب و شتم دست کم یکی از کارکنان سفارت توسط معترضان است.


دروازه تخریب‌شده سفارت ایران در سوئد. عکس از SVT

یکی از معترضان به رادیوی ملی سوئد گفته است که هدف از این اقدام، «اعتراض به آن‌چه حکومت ایران بر سر معترضان آورده» و «تقاضای دموکراسی برای ایران» است.

به گفته اولف هوگلوند، از افسران پلیس سوئد، یکی از کارکنان سفارت ایران که مورد ضرب و شتم واقع شده پس از خروج معترضان در محل سفارت تحت درمان قرار گرفته‌است.

آقای هوگلوند در این باره گفت: «وی مقداری حالت گیجی دارد و درد دارد.»

گزارش‌ها هم‌چنین حاکی از پایان یافتن تسخیر این سفارت‌خانه پس از حضور نیروهای پلیس سوئد است.

یان هدلوند، افسر پلیس حاضر در محل به خبرگزاری تی‌تی سوئد در این باره گفت: «آن‌جا آشوبی بر پا بود. ما سعی کردیم نظمی به خود بدهیم و ببینیم شرایط چطور می‌شود.»

طی روزهای اخیر چندین تظاهرات مسالمت‌آمیز در مقابل سفارت ایران در استکهلم برگزار شده‌بود.

این تظاهرات علیه سرکوب نیروهای دولتی در ایران و ضرب و شتم اخیر معترضان در ایران برگزار شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

omidvaram dar hameye keshvarhaye donya be sefartha hamle shavad

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

hamvatanhaye azizam dasteshoon dard nakone babate in talafie koochik. ba in regim bayad mese khodeshoon raftar kard

-- parastoo parvaz ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

What goes around, comes around.

-- Angel ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

به نظر من که حرکت درستی نبود.
ما توی ایران سعی میکنیم حتی الاماکن تظاهرات آرومی داشته باشیم بدون تخریب ما اوباش نیستیم.

-- سحر ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Dameshun garm.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

that was a good act and help the police to serach insid the embse, hope we can get some news from the police what the find insid

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

حرکت خوبی بود.
اینکه دوستان می گویند ما اوباش نیستیم وقتی صادق است که با انسانها سروکار داریم نه با حیوانات. فقط به سخنان امام جمعه امروز تهران گوش کنید.

-- آرش ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

دمتون گرم ... ما هم میخواهیم "کثافتخونه" این ...ها رو تو اینجا بهش حمله کنیم ... !!! زنده باد کوروش - زنده باد داریوش

-- SABOOR ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

مرگ بر دروغگوی متقلب و اربابش.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

harkatkaye anarshisti be jebhe zede kudeta latme mizanad.

-- shirazi ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

بنظر من كار بسيار خوبي كردند.ننگ و نفرت بر همه عوامل كودتا

-- مازوخيست ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

فکر نمیکنید کار،کار خود دولت ایران باشد؟تا علیه حرکت مردم جوسازی کند؟

-- hani ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

good job..jomhoorieh eslami nabood bayad gardad..Ps.vaseh shomaiee keh fekr mikoni tazahorateh iran aroomeh..nemibini in vahshiaa cheh beh roozeh mardom o javoonamoon miaran? chetor migi aroomeh?in jomhoori o tamameh kar konanesh bayad beran zireh gel...bayad fased sheh band bandeh vojoodeh kasifeshoon...

-- iran forever ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

shomaha ke sooedin nemidoonin, ina ye mosht vahshie komonistan aberooye iraniaro bordan, be khode iraniaye shahrvandam ina hamle kardan zadan chan taro, enghad defa nakonin, doos darin hame jaye donya behemoon began vahshi, demokrasi ba zadan bedas nemiad, in adabiate nasle ghable mast

-- wersa ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

این نوع حرکت ها از جنس جنبش آزادی خواهی مردم ایران نیست.واثر خوبی بر ذهن غربی ها از ما به عنوان مردمی صلح طلب وقانون گرا نمی گذارد.ما باید از مسیر های قانونی بر کاهش ویا قطع روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران پای بفشاریم .این روش ها کهنه و منسوخ وآب به آسیاب دشمنان مردم ایران ریختن است.صمیمانه می خواهم هوشیار باشید وهمه خشم خود را در پیش برد یک مبارزه مسالمت آمیز کوبنده واثر گذار بر ذهن جهانیان بکار بگیرید.آدمها ی عصبی وتند رو را از خود برانید .واز تاکتیک ها ی مردم داخل ایران پیروی کنید.پیروزی از آن ماست.صبور باشید!

-- مهتاب ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

برای خنثی کردن جنبش

اعتراضی ایرانیان خارج از کشور

عوامل ج. اسلامی

سفارت ایران

در سوئد را

اشغال کردند!

بعد از ظهر امروز، عاملین حسین شریعتمداری که بقایای شبکه سعید امامی را در سوئد سازماندهی کرده، با هدف خنثی کردن حرکت خودجوش و سراسری ایرانیان خارج از کشور که جنبشی بزرگ را علیه کودتای انتخاباتی و همدردی با مردم داخل کشور بوجود آورده اند، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم را باصطلاح تصرف کردند. این طرح با همکاری کارکنان سفارت صورت گرفت و اشغال کنندگان خود را حزب کمونیست کارگری معرفی کردند. یعنی همان تشکیلاتی که سالها گفته شد که پایه ریزی آن را حسین شریعتمداری و حسن شایانفر تحت سرپرستی سعید امامی برعهده داشته اند و تمام فعالیت های خارج کشور آنها همسو با هدف های مرحله ای و نوبتی باند شریعتمداری- حسن شایانفر در ایران است. از پیش از کنفرانس برلین، تا بعد از آن کنفرانس و تا امروز که هدف اصلی فشار به دولت های اروپائی برای جلوگیری از اعتراضات ایرانیان مقیم اروپاست. در 12 روزی که از کودتای 22 خرداد می گذرد، هیچگاه ایرانیان معترض در اروپا، تظاهراتی را در برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی سازمان نداده بودند زیرا هدف اصلی جلب حمایت مردم این کشورها و دیگر خارجیان نسبت به رویدادهای کودتائی و خونین ایران است واین کار در برابر ساختمان سفارت خانه های جمهوری اسلامی در نقاط پرت پایتخت های اروپائی ممکن نیست، بلکه در پررفت و آمد ترین نقاط این شهرها ممکن است. به پیک نت خبر رسیده است که سازماندهندگان اعتراض به کودتا در کشورهای اروپائی که عمدتا نسل جوان و دانشجویان ایرانی هستند، در تدارک تهیه بیانیه ای در افشای حرکتی هستند که با کمک سفارت جمهوری اسلامی در سوئد و در همسوئی با ستاد کودتاگران در تهران، در سوئد به اجرا گذاشته شد.

-- مردم ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

barnamey dar Holland baraye bozorgdasht azizanemoon dar IRAN nadarim????

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

آبروریزی بیشتر از این نمی شد!!!! همین طوری ما رو با عربها یکی می کنند حالا که دیگه واویلا!!!!

-- نگار ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

آبروریزی بیشتر از این نمی شد!!!!

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Manam kolan agide aram ke nafarmani madani va etesabaate omoomi karsaz tare va khoon riz kamtar vali dar eyne haal ba nezam va hokoomati ke koochtarin rozaneye faaliyat ro az mardom gerefteh, jaavsazi va doroog sazi mikone va hata vagaye to kamelan 180 daraje charkhoonde va hataa be mordegan hamm rahm nadare va barashoon harf dar miyare (Neda) yani b heyvanaate darande nemishe narm harf zad

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

مرگ بر جمهوری اسلامی

-- یک ایرانی ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

رادیو آمریکا با یکی از تظاهرکنندگان که استاد دانشگاه بود مصاحبه میکرد و ایشان میگفت افراد داخل سفارت با چاقو به مردم حمله کرده بودند.

-- خس و خاشاک ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

thank you and god bless you

-- gs ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

کار بسیار خوبی بود.این رژیم فکر می کنید با تظا هرات آرام از بین می رود.؟این مسئله تاثیر منفی برای ایرانیان خارج ندارد.من از این جنبش سبز حمایت کردم چون بر علیه رژیم بود.ولی هموطنان عزیز آقای موسوی یک ملای بدون عمامه است.او هم رئیس جمهور می شد دردی از مردم ما را دوا نمی کرد.به امید سرنگونی این رژیم جنایتکار.زنده باد مردم ایرانزمین پاینده باد ایران

-- کورش هخامنشی ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

زنده باد
حرکت مسالمت آميز بر ضد حکومت اسلامي توهين به شعور و حرمت انسانهاست. شما به اصلاحات مرده خود بچسبيد و مردم را رها کنيد.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

درود بر مردم استکهلم

-- keyvan az soed ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

raste khob en tars be dle doshman mindaze, va az tarafe degar mumken ke shakhseat va hoveat ma va bachhay iranru ke dar hale mubareze hastan zere soal bebare. man fikr mikunam behtare ke mesle arab ha ke allan dar iran hastan amal nakunem. brehtare ek meghdar sabr dashte bashem . yadetun bashe peruze azane mast . sabz baghe bemaned ta zaman be dast beyad .zendebad iran va iranzamen.

-- molana ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

زنده باد بابا

-- علی ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

همه افراد داخل سفارت که بد نیستند میدانم کسانی حتما به موسوی هم رای داده اند .

-- بی معربت ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Armed Struggl is the only way to fight with this brutal regime

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Be hezaro yek dalil mitavan sabet kard ke in hamleh az tarafe ayadie khodeshan soorat gereft serfan baraye be hashieh keshidan va enherafe afkare omoomi az anche dar dakhele iran migozarad.

-- Hamed Mansoory ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

be nazare man ham kare dorosti nabood, hala mitoonan mazloom namayi konan sefarataye iran

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

eyyyyyyyyyy wal

-- irane azad ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Ma Obash nistim. In harekate badi boud. Bayad beyne harekate ma va harekate Sepah va basij fargh bashad.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

گروه های فشار حزب به اصطلاح کمونیست کارگری تلاش زیادی در تخریب اعتراضات متمدنانه ایرانیان کردند. در یکی دو هفته گذشته پس از اینکه به مردمی که برای تغییر در کشورشان رأی دادن را انتخاب کرده بودند و دیدیم که چه تحولی را رأیشان بوجود آورد، این حزب و لباش شخصی های نزدیک و عضو آن به مردم انواع و اقسام توهین ها را کردندو از آنها فیلم گرفتند و نهدیدشان کردند. بعد از کودتای انتخاباتی احمدی نژاد و خامنه ای آنها به تظاهرات مردم ملحق شدند و با اعمال رفتار سازماندهی شده آنها را از شرکت در تظاهرات و اعتراضات متمدنانه خود باز داشتند. اکنون هر روز هفته چند ساعت از روز را میدان مرکزی شهر قرق کرده و ده بیست تای همیشگی در حال عربده کشی هستند. اینها با امکانات مالی . کمک های مالی که بنام ان جی او هایی که آنها را بازوان بلند کاپیتالیسم می نامیدند، تهیه کردند و نیز امکانات مالی که جمهوری در اختیارشان قرار داده، مانع رشد فرهنگی مبارزه اجتماعی برای رسیدن به ایرانی آباد و آزاد هستند. اینها دشمنان ایران، ایرانیان و لاشه های متعفنی هسنتد که باشد آنها را دفن کرد که عفونتش به اپوزیسیون واقعی سرایت نکند.

-- رأی سبز برای تغییر ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

با اين عمليات آنارشيستی، نه تنها سيستم حاکم ضعيف و يا سرنگون نميشود، بلکه بهترين بهانه ها را برای سرکوب هر چه وسيعتر و وحشيانه تر مبارزات داخل کشور به دست می آورد.

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

شما را به هر چیزی که به آن اعتقاد دارید .با خشونت نمی شود با خشونت جنگ کرد.چه عیبی دارد که شما هم همانند مردم در داخل ایران مبارزه بکنید.نگذارید خاطره کنفرانس برلین تکرار شود.با ابتزال نمی شود ابتزال را نقد کرد.

-- یک باتم خورده در تهران ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

خوب کردن دستشون درد نکنه

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

agha man az Bruxelle minevisam;chera dorost khabar nemidahid! magar ba sangparani o lagad,intor ke shoma migid,mishe hesarhaye sefarat ra shekast?!jalebtar az on vakonesh bazi az iranian kharej ast ke in amal ra tayid mikoinanad.salha pish ham iranian be sefarat iran dar kharej hamle mikradand;akhar chera nemikhaym adam shim!onhayi ke dar iran ham be sadha bank o maghaze hamle kardand,aya hameye onha tazahorat mosalamatamiz mikardand?agar agheli bayad khoshoonat ra hame ja va hame vaght dar har shekl va tavassot har kas ke bashad mahkoom konim.khoda zaban ra baraye eteraz khalgh karde va dast ra baraye navazesh!!

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

باید کاری کنیم این جاسوس های دیپلمات نما حتی در خانه هایشان هم احساس امنیت نکنند .

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

ملک الشعرای بهار،
این دود سیه فام که از بام وطن خاست از ماست که بر ماست
وین شعله سوزان که برآمد زچپ و راست از ماست که بر ماست
جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم با کس نسگالیم
از خویش بنالیم که جان سخن این جاست از ماست که بر ماست
گوئیم که بیدار شدیم، این چه خیال است؟ بیداری ما چیست؟
بیداری طفلی است که محتاج به لالاست از ماست که بر ماست
از شیمی و جغرافی و تاریخ، نفوریم از فلسفه دوریم
وز قال و ان قلت، به هر مدرسه غوغاست از ماست که بر ماست
گویند بهار از دل و جان عاشق غربی است یا کافر حربی است
ما بحث نرانیم در آن نکته که پیداست از ماست که بر ماست

-- Reza ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

اين کار فقط از گروه های فاشيستی حزب کمونيست کارگری يا مجاهدين خلق برمی آيد.
آنها اين روزها هرچه توان داشتند در جهت تخريب ماهيت جنبش آزادی خواهانه مردم ايران کردند و با اين حرکت جنون آميز خود بزرگ ترين خدمت را به گروه خامنه ای و احمدی نژاد و عليه مردم ايران انجام دادند.

-- ندا آقا سلطان ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

دوستان عزیز !
آیا از خود میپرسیم ، انگیزهٔ حرکت بر علیه دیکتاتوری از کجا بر می‌خیزد؟ آیا غیر از عملکردهای غیر دمکراتیک دشمن می‌باشد ؟دشمنی شخصی‌ که نداریم ،بحث سر مسایل شخصی‌ مثل شکل ظاهری یا طرز لباس پوشیدن هم نیست ،بلکه منطقا اعتراضات بر میگردد به غیر دمکراتیک بودن یک دولت وعدم تحمل دولتمردان در مقابل دیگران....حالا اگر ما مدعیان حقوق به تاراج رفته انسانی که خواب آزادی میبینیم و میخواهیم در جهت تحقق آرزو‌هایمان حرکت کنیم ،درست از شگردهای قهرآمیز دشمنان آزادی استفاده کنیم ،میتوانیم ادعا داشته باشیم که نفس و روح حرکت دمکراتیک را درک کرده ایم ؟؟؟؟؟؟؟ و با به این قهر و بی‌ منطقی‌ آلوده شدن، تا چه حد به دشمن نزدیک میشویم؟اگر علت دشمنی با دولتی و گروهی نقض پرنسیپ‌های انسانی‌ است آیا خود مجاز هستیم این پرنسیپ‌هایی‌ که بهای سنگینی‌ برای حفظشان پرداخته میشود ،نقض کنیم ؟ و در انتها دوستان می‌خواهم بگویم با برخوردهای غیر اصولی و عکس العملی چهرهٔ مقاومت را مخدوش نکنیم و دشمن بی آبرو را در موضع مظلومیت قرار ندهیم ،و مگذاریم بدینوسیله راهی‌ برای توجیه سرکوب بیابد ودیگر اینکه دوستان قصدمان ماجراجویی که نیست نه؟؟؟؟؟،حرکات قهر آمیز ،فقط نیروی نظامی دشمن را قویتر میکنند و راهی‌ پیش پای سرکوبگران میگذارند برای هر گونه توجیه اعمال ضد حرکتشان . پس باید با هوشیاری رفتار کرد ،جهان امروز اعمال خشونت آمیز را نمیپذیرد برای همین هم جمهوری اسلامی رسواست....من شخصا با استناد به تجارب زندگی گذشته و باورهای عقیدتی ام ؛ ایمان دارم که هدف وسیله را توجیه نمی کند...... والسلام
پیروز باشید
باران از آلمان

-- baran ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

Marg bar hokumate eslami be omide naboodiyeh tamame hokumat haye mazhabi va nabodiyeh hokumate iran va tarafdarane bigheyrat va vatan forusheshon

-- Nima ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

faghat begam ke kare dorosti nist

-- بدون نام ، Jun 26, 2009 در ساعت 05:48 PM

من در اینکار فقط یک نکته میبینم خودخواهی جمعی از ایرانیان که هنوز در دهه 60 زندگی میکنند
دوستان از رفتار این آدمها دفاع نکنید هزینه این کارها با مردم ماست.
تظاهرات در خارج از ایران برای جلب توجه مردم دنیا به در خواست منطقی مردم ایران است نه نمایش بیهوده اعتراض اونهم به این شکل!!!

-- مریم ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

این حرکتهای ضد جنبش با حرکت مردم در ایران همخوانی ندارد و کسانی که مرتکب چنین اعمال خشونت امیز میشوندهدفی جز ضربه دن به جنبش مدنی مردم ندارند

-- sara ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

صحبت از ملابمت و صلح طلبی با جمهوری اسلامی دیگر خیلی خنده دار به نظر میرسد. گاهی شک می کنم که انگار ملت هنوز در نشئه اکس و تریاک به سر می برد؟؟ 1200 نفر را دستگیر کرده اند و خدا میداند که این موجودات پست کثیف چه بلایی به سر این بیچاره ها بیاورند ( پیرو سخنان گهر بار احمد خاتمی که خواستار اعدام بعضی ها و اشد مجازات برای بقیه شده است) - و حالا شما از صلح حرف میزنید؟ اتفاقا حرکت ایرانیان سوئد بسیار به جا بود- جمهوری اسلامی باید بداند که نمی تواند با سفسطه و دروغ و نیرنگ و پرده پوشی و مردم فریبی و خشونت و آزار به کار خود ادامه دهد. وراهی برای مقابله با این بی شرم ها نیست جز خشونت. مثل اینکه بعضی از شما هنوز متوجه کنه فلسفه این حکومت نشده اید؟؟

-- N ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

من تازه الآن فیلم ویدیویی این ماجرا را در یوتیوب دیدم و دیدم که حدسم درست بود:
http://www.youtube.com/watch?v=Dq8K6rhJZaA
شنبه گذشته افرادی با همین پرچم ها اجتماع چند هزار نفری ایرانیان در تورنتو را به افتضاح کشیدند به طوری که همه از رفتن خود پشیمان شدند. یک اقلیت 100 نفره با نهایت وقاحت ، از مدل وقاحت کودتاچی ها، کام یک جمعیت 2 تا 3 هزار نفره را تلخ کردند و اجتماع آنها دزدیدند.
و این قصه پر غصه ایرانیان مقیم خارج است که اجتماعاتشان توسط این اقلیت به یغما می رود.

پرچم قرمز حزب کمونیست کارگری با شیروخورشیدهای جنبش داریوش همایون و برخی سلطنت طلب ها و به احتمال زیاد مجاهدین خلق.

وقتی در خیابانهای تورنتو اینها را دیدم که چگونه با وقاحت ، خواسته اکثریت مردم آرام و متمدن را زیر پا می گذارند ، گفتم کودتاچی هامان هم از همین جماعت اند: اقلیتی که می خواهد خود را به زور به اکثریت تحمیل کند.

وظیفه ایرانیان خارج از کشور این است که این افراد را شناسایی کنند و به پلیس منطقه خود گزارش کنند و بگویند که اینها جیره می گیرند تا سلامت جامعه ایرانی را به مخاطره بیاندازند.

-- علی ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

دوستان مراقب باشید حکومت در داخل کشور با ارسال لباس شخصی ها سعی در به خشونت کشاندن اعتراضات به تقلب در انتخابات داشته اما با هوشیاری مردم تنها به قتل و دستگیری عده ای به طوریک طرفه دست زده و در همه مجامع جهانی محکوم و به شدت ترسده است. اگر سفارتخانه ها بتوانند تظاهر کنندگان را تحریک و وادار به خشونت کنند به هدف نظام که آدمکشی و سرکوب است کمک کرده اند.

-- علی ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

افرین بر شما
شیر مادرتون حلال
هیچ جای دنیا نباید جایی برای این خون خواران زمان باشه
به امید ازادی از دست این خون آشام ها

-- علی ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

«تقاضای دموکراسی برای ایران» با ... و رفتار نامتمدنانه و غير دموكراتيك.
اين عده يا واقعا نادانند يا ملعبه دست جرياني خاص.
مطمئنا اين گونه حركات مورد تاييد هيچ آزادي خواهي نيست.

-- بدون نام ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

دوستان ايراني خارج از پاره تن‌تان يعني وطن، بهتر است همانطوري كه اقاي مخملباف هنرمند ايراني گفته‌اند هركدامتان سفيري براي صداي آزاديخواهي ملتي اسير و دربند باشيد. پس شايسته اين ملت بزرگ رفتار كنيد تا شما را با قداره‌بندان حضرت ايت‌الله خامنه‌اي نايب بر حق امام زمان اشتباه نگيرند.

-- ميرهادي ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM

تجربه کنفرانس برلین : هموطنان خارج از کشور ماهیت جنبش کنونی و رمز موفقیت انرا در یابید اجازه ندهید گروهی خائن به وطن حرکت مردم را منحرف کرده و اب به اسیاب کودتاچیان بریزند.

-- سلمان ، Jun 27, 2009 در ساعت 05:48 PM