تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

معاون دانشجوئی دانشگاه زنجان اخراج شد

روابط عمومی دانشگاه زنجان اعلام کرد فردی که متهم است قصد تعرض به یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه را داشته از مقام خود برکنار و اخراج شده است.

علی فیوجی مسئول روابط عمومی دانشگاه زنجان روز گذشته این خبر را در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است.

به گفته آقای فیوجی، هیئت بدوی انتظامی رسیدگی به تخلفات اساتید دانشگاه با بررسی این موضوع «رأی خود را مبنی بر اخراج معاون سابق دانشجویی از این دانشگاه صادر» کرده است.

۲۵ خرداد ماه امسال رسانه‌های دانشجویی اعلام کردند که معاون امور دانشجویی دانشگاه زنجان قصد داشته است به یکی از دختران دانشجو تعرض کند که با اطلاع دانشجویان، وی در عملی کردن اقدام خود ناکام مانده است.

با انتشار این خبر، گروهی از دانشجویان دانشگاه زنجان برای رسیدگی به این موضوع تجمعی اعتراضی برپا کردند که در چهارمین روز این تجمع رئیس‌ این دانشگاه از دانشجویان عذرخواهی و وزارت علوم فرد متهم را از مقام خود برکنار کرد.

آن‌طور که مسئول روابط عمومی دانشگاه زنجان اعلام کرده، حکم اخراج این استاد تنها به‌خاطر بی‌توجهی وی به «شأن و منزلت مقام استادی و اهمیت جایگاه معاونت دانشجویی و فرهنگی» این دانشگاه صادر شده است.

وی افزوده که براساس اعلام دادستان زنجان، ‌معاون سابق دانشجویی این دانشگاه مرتکب عملی برخلاف شرع نشده است، اما رفتار وی برخلاف شان مقامش بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان همچنین گفت که هیچ دانشجویی به دلیل شرکت در تحصن مورد پیگرد کمیته انظباطی قرار نخواهد گرفت، اما خبرنامه امیر کبیر می‌گوید تاکنون ۵ دانشجوی دانشگاه زنجان که در این تحصن شرکت کرده‌اند، بازداشت شده‌اند.

پیش از این، نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه رازی در اعتراض به تعرض معاون حراست به یکی از دانشجویان دختر تجمع کردند و خواستار برخورد با مسئولان حراست شدند.

دانشجویان در آن زمان اعلام کردند که معاون حراست دانشگاه با «سوء استفاده» از مقام خود و پرونده‌سازی برای یک دختر دانشجو، وی را مجبور به برآورده کردن خواسته‌های جنسی خود کرده است.

نظرهای خوانندگان

با توجه باینکه مقامات مجرم جمهوری اسلامی طبق روال قبل به پستهای مهم تری گماشته میشوند حتما آقای مددی هم بدلیل فساد در بورس قرار گرفته است وقتی آقای کردان اتهام ازاله ی بکارت در سال 57 و بدنبال آن زندانی شدنش قبل از انقلاب را کاری انقلابی جا زده و دلیل دستگیری اش را مبارزه با ساواک عنوان کرده بود و با تقلب در مدرک دکترای افتخاری اش سالها از دولت حقوق میگیرد و با همه ی این مسائل بعنوان وزیر کشور از مجلس رای اعتماد میگیرد و رای اعتمادش هم بر اساس توصیه ی رهبر میگیرد و حکم وزارتش را هم رئیس جمهور امضاء میکند و مدرک را کاغذ پاره میداند و وقتی مدرک معاون رئیس جمهور هم تقلبی باشد حتما عواملی مثل آقای مددی برای این مسئولین مدرک درست کرده اند من یادم هست که ما در دبیرستانمان یک فراش داشتیم که بعد انقلاب نماینده ی مجلس شد و بعد هم فوق لیسانس عمران - آب را گرفته بود و مدیر کل آب منطقه ای هم شد سایر مقامات هم معلوم است .

-- فرهاد- فریاد ، Aug 14, 2008 در ساعت 12:37 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)