تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

صعود سایپا و حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا

از میان دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تنها تیم سایپا توانست به مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات راه یابد و سپاهان اصفهان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

عصر امروز و در پنجمین روز مرحله گروهی این مسابقات، سایپا کرج با پیروزی بر حریف خود، سرگروهی و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد؛ اما سپاهان با شکست برابر تیم الاتحاد سوریه، امیدهای خود برای صعود را از دست رفته دید.

عصر امروز، تیم سایپا که علی دایی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، در کرج، میزبان تیم «الکویت» کویت بود که در پایان بازی توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر به شکست دهد.

تک گل این دیدار را کیانوش رحتمی در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

تیم سایپا با این برد توانست با کسب ۱۱ امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفته و با توجه به پیروزی در بازی برابر نیروی هوایی عراق، تیم دوم جدول این گروه، حتی در صورت شکست در بازی آخر خود هم سرگروه باقی خواهد ماند و صعودش به دور بعد قطعی است.

دیگر نماینده ایران، تیم سپاهان اصفهان هم مهمان الاتحاد سوریه بود که در پایان با نتیجه دو بر یک، بازی را به حریف خود واگذار کرد.

تک‌گل تیم سپاهان را هادی عقیلی در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند و گل‌های تیم الاتحاد را در دقایق ۶۰ و ۶۳ پرز و گومز مرکادو زدند.

سپاهان با این شکست تمام امید‌های خود را برای صعود به مرحله بعد از دست داد.

با این شرایط، تیم فوتبال کوروچی ازبکستان که امروز برابر الاتحاد عربستان به پیروزی رسیده بود با ۱۲ امتیاز و قبل از برگزاری دیدار پایانی این مرحله با سپاهان، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)