تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

علی احمدی وزیر آموزش و پرورش شد

رسانه‌های ایران از راي اعتماد نمايندگان مجلس این کشور به "علي‌رضا علي احمدي" نامزد تصدي سمت وزير آموزش و پرورش خبر دادند.

به گزارش ایسنا،"علي‌رضا علي‌احمدي" با كسب 133راي موافق، 92 راي مخالف و 29 راي ممتنع توانست تصدي پست وزارت آموزش و پرورش را به دست آورد و در اين وزارت‌خانه ماندگار شود.


لینک‌های مرتبط در بالاترین

احمدی که پیش از این به عنوان "سرپرست" مدیریت وزارت آموزش و پرورش را برعهده داشت، چندی پیش در همایش"برنامه درسی ملی" خواستار جداسازی کتاب‌های آموزشی دختران و پسران در مدارس ایران شده بود. وی معتقد است:"کتاب‌های درسی باید متناسب با نیازها و ویژگی‌های دانش‌آموزان، آینده زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی آن‌ها، نیازهای روحی، روانی و عقلانی آنها تنظیم شود."

احمدی تاکید دارد، آموزش و پرورش نباید منفعل باشد و باید با توجه به مبانی ارزشی و اعتقادی کتاب‌های درسی را تنظیم شود.

وی رييس دانشگاه پيام نور نیز بوده است. "احمدی" جانشين "محمود فرشيدي" مي‌شود كه 11 آذر ماه سال‌جاری از سمت خود استعفا كرد.

متن کامل استعفای فرشیدی را اینجا بخوانید

"فرشيدي" هشتمين عضو كابينه محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور ايران بود كه از سمت خود استعفا كرد. پيش از وي نيز وزراي تعاون، معادن و فلزات، نفت، امور اجتماعي، معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه‌ريزي و بودجه، رييس بانك مركزي و علي لاريجاني مذاكره كننده بلندپايه هسته‌اي ايران نيز به علت اختلافات خود با احمدي‌نژاد از سمت‌هاي خود كناره‌گيري کرده بودند.

پیشنهاد جداسازی کتاب‌های درسی دختران و پسران

نظرهای خوانندگان

چرا به حق التدريس ها سبد كالاي نوروزي داده نمي شود چرا فكري به حال آنها نمي شود

-- حق التدريس ، Mar 12, 2008 در ساعت 12:28 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)