رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۲۷ خرداد ۱۳۸۸

اصفهان، این روزها که می گذرد

چند روز پیش زمانه مطلبی را در مورد خشکی زاینده رود منتشر کرد. خشکی زاینده رود و آنچه بعد از انتخابات در ایران اتفاق افتاد تصاویری را در بستر زاینده رود آفریده که بی شک برای هر ایرانی دلخراش است.

عکس ها از ایمان جعفری

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

من یک اصفهانیم
به خدا اگر کمی در برابر این خود فروختگان ایستادگی کنیماین همه خوار نخواهیم شد

-- احمد ، Jun 16, 2009 در ساعت 04:25 PM

الان با اصفهان تماس تلفنی داشتم. پسر عمه دوستم بر اثر ضربات متوالی باتوم به سرش جان سپرده است. همکارش هم از دیشب مفقود شده .

این همه خشونت و وحشی گری ، بی تردید نشانه ترس است. موجود قدرتمند ، نیازی به اعمال خشونت ندارد ، مگر اینکه حیاتش به آن وابسته باشد.

بیایید در زمانه ، علت این همه خشونت را بررسی کنید. این خشونت ها نه از سر اعتقاد مذهبی است ، نه اعتقاد سیاسی. اگر ریشه های این خشونت به مردم معرفی شود ، شاید راه بهتری برای مقابله با آن پیدا کنند.

-- علی ، Jun 16, 2009 در ساعت 04:25 PM

astghlal azade

-- بدون نام ، Jun 16, 2009 در ساعت 04:25 PM

تابستان 57 برای اولین بار بالای همین سی و سه پل برای اولین بار نفربرهای نظامی را دیدیم، سی و یک سال بعد هنوز باید برای همون هدف جوونهای مردم از بین بروند؟ اگر آقایون بسیجی خجالت نمیکشند سری به تکیه شهدا بزنند و اونها را ببینند ؛ پدر مادرها و برادر خواهرهایی رو ببینن که بعد از سی سال هنوز شب جمعه با عزیزشون هستند یا اونهایی که عزیزشون اعدام شده و نه قبری داره و نه نام و نشونی ازش باقی مونده، شرم کنید.
زمستون میره روسیاهیش میمونه به زغال
آسون نیست ولی فقط با آرامش باید به اونها نشون داد چقدر از خشونت متنفرید...

-- بدون نام ، Jun 16, 2009 در ساعت 04:25 PM

سلام.من ایران هستم با یک فیلترشکن میام تو سایت شما اما هیچ عکس و فیلمی باز نمیشه میتونید راهنماییم کنید

-- ariana ، Jun 17, 2009 در ساعت 04:25 PM