رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۵ مهر ۱۳۸۵

اعتراض داوطلبان كارشناسي ارشد موسيقي به اعلام نشدن نتایج

جمعي از داوطلبان كارشناسي ارشد موسيقي دانشگاه هنر در اعتراض به اعلام نشدن نتیجه کنکور علی رغم شروع سال تحصیلی جدید مقابل ساختمان سازمان سنجش تجمع كردند.

به گفته دانشجويان ظاهرا سازمان سنجش اعلام كرده است آزمون از نظر آنها مقبوليت ندارد و بخش عملي آن كه توسط استادان دانشكده از جمله داريوش طلايي و ميناسكانيان و.... گرفته شده است، بايد مجددا انجام شود.
شريف لطفي مدير دانشكده موسيقي دانشگاه هنر با بي اطلاعي از اين موضوع گفت: «ما با آزمون كاري نداريم و قانونا معاونت آموزشي دانشگاه است كه با سازمان سنجش در ارتباط است. ما بايد منتظر معرفي دانشجويان كارشناسي ارشد باشيم. اما سال تحصيلي آغاز شده و هنوز دانشجويي را به ما معرفي نكرده‌اند .»

او ادامه داد: «سازمان سنجش كشور مرحله اول كنكور را خودش برگزار مي كند. مرحله دوم و سوم را نيز با صدور احكام به استادان دانشگاه كه مورد تائيدشان است با حضور نماينده سازمان سنجش در دانشگاه برگزار مي شود. بعد هم پس از اعلام نمرات و امتيازات از سوي دانشگاه، سازمان سنجش ضريب هر درس را اعمال و پذيرفته شدگان را اعلام مي كند. تا به اين ساعت نيز درباره برگزاري مجدد آزمون چيزي به ما اعلام نشده است.»

Share/Save/Bookmark