تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

ماده بیست و سوم

اعلامیه حقوق بشر مانا نیستانی ماده بیست و سوم

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اوه اوه اوه،
کارفرماتون دیده اینو؟:D
---------------------
من "کارتونیست آزاد" هستم. غیر از یک دوره 8 ماهه در روزنامه "آفتاب امروز" که آنهم قبل از طی مراحل قانونی استخدام، توقیف شد هیچوقت جایی استخدام رسمی نبوده ام

-- arastoo ، Mar 10, 2009

سلام. دو سال پیش رفتم یک جا کار کنم به من گفته شد ماهی ١٧٥ هزار تومن و روزی ١٠ ساعت کار . بعد از شش ماه گفتم اگه لطف کنید حقوقم را کمی افزایش بدهید گفته شد همین از سرت زیادی است خیلی ها دنبال همین یک لقمه نون بخور و نمیر هستند اگر نمی خواهی خداحافظ. این است حکومت دست پرورده اخوندها که قرار بود حکومت عدل اسلامی بوجود بیارن .حالا این نقاشی شما ما جوانها را در حکومت اخوندا نشون می ده که خوشحالیم کار داریم و زنده هستیم.

-- ساسان ، Mar 10, 2009

آنچنان به غول و زنجیرمان می بندند و چنان فراموش می کنیم که چه هستیم که بزرگ ترین آرزویمان می شود بهترین برده شدن.

-- مهدی ، Mar 10, 2009

- فرد استخدامی باید مطیع کامل کارفرما و آئین نامه محل کار بوده و از دستورات سرپیچی نکند وگر نه با او مطابق مفاد اصلاحی همان آئین نامه رفتار شده، تنبیه یا از کار اخراج (و یا هر دو) خواهد شد!


- فرد استخدامی باید بتواند multitask کند و در یک محیط fast paced تمامی کارها را با دقت هر چه تمام تر و به اکمال به انجام رساند و گرنه مطابق با اصل بالا با وی رفتار خواهد شد!


- هر گاه دیر رسیدن به سر کار، بدون عذر موجه و از سه بار در یک ماه بیشتر شود، با فرد استخدامی مطابق با اصل بالا رفتار خواهد شد!


- "نمی تونم" و "نمی شه" و "نمی خوام" و "نمی کنم" و "نباید" و "سخته" و "غیر ممکنه" و "زور که نیست" و "بابا تو هم که انگار نوبرش رو آوردی!" و از این جور حرفای ناجور در این محل کار نداریم و در صورت مشاهده، با فرد استخدامی مطابق با اصل بالا رفتار خواهد شد!


- قوانین محل کار که مطابق با قوانین آسمانی و الهی و توسط نمایندگان بر حق خداوند بر روی زمین تنظیم و تکوین و تدوین شده، رد خور نداشته و به قول معروف: ارتش "چرا" ندارد! اگر فرد استخدامی این را قبول ندارد، مطابق با اصل بالا با وی رفتار خواهد شد!


- به هر حال و در هر صورت، فرد استخدامی چه درست کار کند و چه غیر از آن، با وی به طور "بی چون و چرا" و مطابق با اصل بالا رفتار خواهد شد!


- فرد استخدامی اگر هم در استخدام این کارفرما نباشد، به هر حال برای امرار معاش و کسب رزق و روزی در استخدام کارفرمای مشابه دیگری خواهد بود که همچنان با وی مطابق با اصول یاد شده در بالا رفتار خواهد شد!


- مفاد مذکور اصلاً جنبه شوخی و مزاح نداشته و کاملاً جدی بوده و اگر کسی باور ندارد می تواند امتحان کند تا ببیند که با وی مطابق با اصول بالا رفتار خواهد شد!


- امضاء:

/^:<


-- مستخدم ، Mar 11, 2009

ياد "باکسر" قلعه حيوانات بخير و نيکي.

-- منصوري زاده ، Mar 11, 2009

شخصيت اين كاريكاتور من را تحت تاثير قرار داد.
اين همان انسان واقعي و الگوي من است سازگاري و ايجاد حس شادي و انگيزه براي زندگي در دشوارترين شرايط.
بي زحمت اگه ازش آدرسي ايميلي موبايلي چيزي داري برام بنويس به شدت مريدش شدم.
----------------------------------------------
متاسفم وقت ندارد

-- سيب زميني ، Mar 12, 2009

این است تمدن بشری. امروزه نیاز به مصرف شلاق کم شده و به قول شهر قصه:
قصه گو: کبریت یکی یه عباسی، جارو یکی دو عباسی، قند سیری سه عباسی، روغن سیری چار عباسی، هیزم منی پنج عباسی. کالک منی شیش عباسی...
رقاص: مومن پیر و وسواسی حموم می ره ده عباسی. آدم لاتو راس راسی وا می داره به رقاصی.
قصه گو: بگذریم.

-- مهدی.غ ، Mar 16, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)