تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

روز جهانی قدس در تهران

روز جهانی قدس در تهران (سامان اقوامی، ايسنا)

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

انگار همه در خواب غفلت به سر می برن!
"ملت چرتی،همه در خواب ناز..."

-- مهدی ، Sep 27, 2008

"میراث فرهنگی ِ صنایع دستی و گردشگری استان سمنان" روز قدس در شهرستانهای استان سمنان کلاه هایی سر مردم گذاشت که دیدنی بود .

جدی کلاه سر مردم گذاشت شوخی درکار نیست !

روی این کلاه ها عبارت مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود و پائینش هم عبارت" ایران گردی را از سمنان گردی شروع کنیم دیده میشد!" .

این خود شیرینی سازمان فرهنگی در واقع یه جور برائت از حرفهای مشایی هم به حساب میآد که چند وقت پیش حرفهای بوداری زده بود .

چقدر از این کلاه ها سر مردم گذاشتن خدا میدونه . اما معلومه تعدادش زیاد بوده چون فامیل سمنانی میگفتن توی خونه های مردم هم از این کلاه ها انداختن تا کسایی که تو راهپیمایی شرکت نکردند سرشون بی کلاه نمونه !

این درحالیه که مردم سمنان همیشه از وضعیت حفاظت و نگهداری از میراث فرهنگی سمنان شاکی هستن و کلا وضعیت بناها و موزه ها در این شهر اسفناکه ! به عنوان مثال موزه سمنان مدتهاست که تعطیل شده .

فکر کنم این بهترین کاری بوده که رئیس میراث فرهنگی سمنان میتونسته انجام بده که دل اسرائیل و آمریکا شاد بشه ! کم کاری و تخریب و تعطیل موزه ها و اماکن فرهنگی و در عوض گذاشتن کلاه مرگ بر اسرائیل روی سر مردم !

جالب اینه که کلاه چند ترک و برش دار هست و دقیقا از وسط قدس شریف برش کلاه میگذره و در واقع چیزی که از کلاه بیرون افتاده یه قدس دو نیم شده و پول گزاف این تبلیغ بیهوده و خود شیرینی ریاست میراث فرهنگی استان سمنان بوده بخاطر هیچ

-- امير ، Sep 30, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)