تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

شمال، آرامش، تابستان‬

شمال، آرامش، تابستان‬ (فارس)

تهدیداتِ نظامی علیه ایران و احتمال وقوع جنگ هنوز از بین نرفته است. بانک مرکزی ایران نیز تورم ۴۵ درصدی در موادغذایی را تایید کرده است. خاموشی‌های مکرر، زندگی مردم را مختل کرده است. اما در این گیرودار، هستند کسانی که جند روزی نگرانی‌هایشان را در خانه جا می‌‌گذارند و پیش به سوی طبیعت زیبا و ساحل دل‌انگیز، دل به آرامشی- هرچند موقت - می‌بندند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بفرمایید اقلیت پولداری که چند روز را در ویلاهایشان می گذارانند. و اگر جنگی رخ دهد، حتی قبل از وقوع جنگ در ویلاهای دیگرشان در خارج از ایران هستند.

-- مستانه ، Jul 15, 2008

مردم ایران با یک چادر و چند پتو و یک گاز پیک نیکی و چند تا دیگ وقابلمه و...یک بار بند عید تو جاده های شمالی و جنوبی و تابستان تو جاده های شمالی و راه مشهد وول می خورن تو پارکها و پیاده رو ها و میدان های شهر ها استراحتی می کنند و غذا درست می کنند و شب همانجا می خوابند.
عده ای هم ویلا دارند و خودشان و دوست و آشناهاشون با هم از یک ویلا استفاده می کنند بعضی هم که اصلن فامیل شهرستانی دارند یعنی در تهران تهرانی کم پیدا می شود . هر وقت مسافران را در جاده ها می بینم با خود می گویم آفرین که با این شرایط سخت باز هم از زندگیشان لذت می برند
تعداد کمی هم از هتل ها ی گرانقیمت استفاده می کنند.

-- پروانه ، Jul 16, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)