رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۴ شهریور ۱۳۸۹

درگيری در برابر منزل مهدی کروبی

گزارش‌های رسیده از تهران حاکی از حمله مجدد لباس شخصی‌ها در شب پنج‌شنبه به منزل مهدی کروبی و درگیری در برابر منزل وی است.

سحام نیوز، سایت خبری حزب اعتماد ملی، گزارش داده است که افراد مسلح اقدام به حمله به منزل مسکونی دبیرکل این حزب کرده‌اند.


يکی از حملات سال گذشته به مهدی کروبی

گفته می‌شود که مهاجمان پس از شکستن در ورودی وارد مجتمع مسکونی شده‌اند که در این زمان محافظان کروبی ناچار به تیراندازی هوایی شده‌اند.

گزارش‌هایی از تیراندازی مهاجمان و استفاده از کوکتل مولوتف نیز منتشر شده است

گزارش‌هایی از تیراندازی مهاجمان و استفاده از کوکتل مولوتف نیز منتشر شده است، اما این گزارش‌ها از سوی منبع دیگری تائید نشده است.

در چهار شب گذشته به‌طور متوالی نیروهای لباس شخصی اقدام به تجمع و حملات ایضائی در برابر مجتمع مسکونی محل سکونت مهدی کروبی و خانواده‌اش کرده بودند.

مهدی کروبی پیش‌تر اعلام کرده بود که فردا در راه‌پیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد. همچنین همسر وی روز گذشته با انتشار نامه سرگشاده‌ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی از وی نسبت به رفتار مهاجمان به شدت انتقاد کرده بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خيالتان راحت باشد؛ حزب اللهی ها فقط زورشان به جوانان ودانشجويان و شاعران و نويسندگان و خاصه آزاديخواهان بی دفاع ميرسد . در مقابل سياست پيشگان خودی که تحت حمايت محافظان مسلح قرار دارند که مختارند هروقت لازم شد تير هوائی شليک کنند و گاز اشگ آور رها کنند، فقط پارس می کنند!ا

-- بدون نام ، Sep 2, 2010 در ساعت 07:57 PM

این کارها را دفتر تحکیم وحدت باب کرد برای اولین بار. حالا همان آدمها دارند برای ما ادای آزادی خواهی و دموکراسی در می آورند. اما اصل ماجرا این است که دستشان از قدرت کوتاه شده و همه این بازی ها برای برگشت به قدرت است. هیچکدام هم قدرت را با کسی تقسیم نمی کنند.

-- میم ، Sep 5, 2010 در ساعت 07:57 PM