رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۳ آبان ۱۳۸۸

حمله به کروبی در نمایشگاه مطبوعات

شماری از حامیان محمود احمدی‌نژاد با حمله به مهدی کروبی، نامزد معترض به نتایج انتخابات مانع بازدید وی از نمایشگاه مطبوعات در تهران شدند.

به گزارش تارنمای «پارلمان‌نیوز»، پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس، لباس شخصی‌هایی که چماق در دست داشتند، مهدی کروبی را مورد هتاکی قرار دادند و عمامه وی را به زمین انداختند.
در پی این حمله به دبیر کل حزب اعتماد ملی، همراهانش وی را به بیرون از نمایشگاه هدایت کردند.


بنا به این گزارش، پس از ورود آقای کروبی به نمایشگاه مطبوعات صدها نفر از معترضان به نتایج انتخابات و وقایع پس از آن با حضور در برابر غرفه خبرگزاری فارس شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «بسیجی واقعی همت بود و باکری» سر دادند.

پیش از آغاز نمایشگاه مطبوعات فراخوانی برای حضور معترضان در مراسم افتتاحیه در سایت‌هایی همچون فیس بوک، بالاترین و تویترهای هواداران جنبش سبز منتشر شده بود.

در پی برگزاری افتتاحیه در پشت درهای بسته، شماری از معترضان اعلام کردند که جمعه این هفته برای بیان اعتراض خود را به وقایع اخیر و آنچه «تقلب» در انتخابات می‌دانند، در نمایشگاه مطبوعات حاضر خواهند شد.

صدها نفر از معترضان به نتایج انتخابات با حضور در برابر غرفه خبرگزاری فارس شعارهای «مرگ بر دیکتاتور» و «بسیجی واقعی همت بود و باکری» سر دادند

معترضان با تهیه پوسترهایی در حمایت از روزنامه‌نگاران دربند و رسانه‌های توقیف شده، از هوادران «جنبش سبز» خواسته بودند که این پوسترها را در محوطه نمایشگاه و بویژه در برابر غرفه رسانه‌های حامی دولت پخش کنند.

در چهار ماه گذشته ایران شاهد اعتراضات گسترده‌ای به نتایج انتخابات بوده‌است. حضور در مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی با نمادهای سبز وشعارهای اعتراضی به یکی از روش‌های هوادران موسوم به «جنبش سبز» تبدیل شده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

marg bar akhondism zalem.

-- بدون نام ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

معلومه که این جیرهخورهای احمدی مزدور از افشای تجاوز وشکنجه ناراحتند واین مردشجاع رو تحت ازار قرار میدهند. مرگ بر مزدوران احمدی.

-- م ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

يا مهدي، شيخ مهدي
يا حسين، ميرحسين

-- مهدي ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

مرگ بر ديکتاتور و جیره خور های احمدی نژاد

-- Amir ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

مرگ بر حکومت اسلامی
مرگ بر خلیفه خامنه ای
مرگ بر دیکتاتور
زنده باد جمهوری ایرانی!

-- بدون نام ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

بابا كجا اطلاع رساني شده بود...؟
منكه اين همه فيس بوك باز و پيگير اخبار هستم، چيزي نديدم وگرنه لحظه اي در رفتن درنگ نميكردم...
كاش درست و حسابي اطلاع رساني ميشد تا نميذاشتيم اون بي‌وجدان ها پيشاني شيخمون رو زخمي كنن.

بقول يكي خراشي كه بر پيشوني شيخ انداختند، خنجري خواهد شد كه 13 آبان در قلبشون فرو ميره (البته معناي استعاريش وگرنه ما كه مثل اونا قاتل و... نيستيم)

-- بدون نام ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

از اینکه به کروبی رای دادم خوشحالم چون واقعا از رای من داره دفاع میکنه درود بر کروبی

-- محمد ، Oct 23, 2009 در ساعت 03:30 PM

اگر قرار باشد هر کسی بدون دلیل و مدرک مستدل هر چه دلش خواست بگوید سنک روی سنگ بند نمیشود. جرا فکر می کنید اقای کروبی و دوستانشان می توانند هر کاری بکنند و اوضاع را به هم بریزند ولی هیچ کس حق اعتراض به رفتار و عملکرد انان را ندارد.

-- afshin ، Oct 25, 2009 در ساعت 03:30 PM