رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۴ اسفند ۱۳۸۷

حکم لغو امتیاز «تهران امروز» باطل شد

حکم لغو امتیاز روزنامه «تهران امروز»، با حکم دادگاه عمومی تهران و دادگاه تجدید نظر باطل شد.

روزنامه «تهران امروز» به عنوان روزنامه‌ای حامی محمدباقر قالیباف، شهردار فعلی تهران و رقیب انتخاباتی پیشین محمود احمدی‌نژاد شناخته می‌شود.

درج مطالب انتقادی تند علیه عملکرد محمود احمدی‌نژاد در ویژه‌نامه اوایل تابستان این روزنامه، انگیزه لغو امتیاز آن بوده‌است.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، هیأت نظارت بر مطبوعات پیش از این در جلسه‌ای فوق‌العاده حکم لغو امتیاز این روزنامه را صادر کرده بود، ولی این حکم اکنون از سوی دادگاه شعبه ۲۷ شهید بهشتی باطل اعلام شده‌است.

حسین قربان زاده جانشین مدیر مسؤول روزنامه تهران امروز، از انتشار مجدد این روزنامه در آینده خبر داد. بنا به گزارش (ایلنا) این نخستین بار است که در ایران حکم لغو امتیاز روزنامه‏ای باطل می‌شود و روزنامه تهران امروز اولین روزنامه‏ای است که پس از لغو امتیاز، مجدداً منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود محمدباقر قالیباف، احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران که در بهار ۱۳۸۸ برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

Share

نظرهای خوانندگان

این برای اولین بار در تاریخ جهوری اسلامی نیست که این اتفاق می‌افتد بارهای دیگری هم افتاده ولی سر و صدایش بلند نشده است. درست نیست که به غلط تاریخ سازی کنید. مثلا در سال ۷۶ روزنامه جهان اسلام هم به حکم دادگاه مجددا منتشر شد.

-- شروین پاشایی ، Jan 4, 2009 در ساعت 01:25 PM

سلام و وقت به خیر به شما دوستان
پی مطلبی درباره ی خودم می گشتم که در هنگام جستجو دیدم مطلبی را در نظرهای خوانندگان شما دیدم که نام بنده به عنوان نویسنده ی نظر آمده است! اینجانب شروین پاشایی اصلا چنین مطلبی را ننوشته ام، هر چند که مخالفتی با متن فوق ندارم اما اصولا با مسیر حرکت بنده موازی نیست، در هر حال از زحمات شما صمیمانه سپاسگذارم و خواهشمند است نام بنده را از پای مطلب فوق حذف بنمایید.
شروین پاشایی
"عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران"

-- شروین پاشایی ، Feb 20, 2009 در ساعت 01:25 PM

سلام
بنده متنی رادرباره ینظرخوانندگان که در بالا هست ارسال کردم ومتاسفانه ترتیب اثر داده نشده...
با تشکر
شروین پاشایی

-- شروین پاشایی ، Feb 22, 2009 در ساعت 01:25 PM