تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تذکر وزارت ارشاد به روزنامه اعتماد ملی

خبرگزاری نیمه رسمی فارس به نقل از يك منبع آگاه اعلام کرد که مديركل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به علت «ايراد اتهامات بی‌پايه و اساس به رئيس جمهور» به اين روزنامه اعتماد ملی تذكر داد.

اين منبع آگاه در گفتگو با فارس گفت:‌ «از آنجا كه منتجب‌نيا رئيس شورای سياستگذاری روزنامه اعتماد ملی امروز در يادداشتی ايرادات و اتهامات بی‌پايه ‌و اساسی به رئيس جمهور وارد دانسته، مديركل مطبوعاتی داخلی ارشاد در اين خصوص به اين روزنامه تذكر داد.»

وی با این حال تصريح كرده که دستوری مبنی بر توقيف این روزنامه صادر نشده و برای اين موضوع بايد جلسه فوق‌العاده از سوی هيئت نظارت بر مطبوعات تشكيل شود.

روزنامه اعتماد‌ملی در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی به قلم قائم مقام این حزب از محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران خواست توضیحاتی درباره برخی گفته‌ها و رفتارهایش درخصوص امام دوازدهم شیعیان ارائه کند.

با این حال اسماعيل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد‌ملی در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا، محتوای این یادداشت را مواضع شخصی نویسنده آن اعلام کرده است.

دستور جلب مدیرمسئول اعتماد ملی
در همین حال مدير روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در گفتگو با ایسنا، از صدور دستور جلب مديرمسئول روزنامه اعتماد ملی خبر داد.

پورحسينی درباره صدور حكم جلب «محمدجواد حق‌شناس» به ایسنا گفت: «دستور جلب و تحقيقات از مديرمسئول روزنامه اعتماد ملی به دنبال شكايات متعدد به اتهام نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی و افترا برای پاسخ‌گويی به اتهاماتش و اعلام جرم اخير مدعی‌العموم درخصوص چاپ مطلبی اهانت‌آميز در شماره ‌٦٨٢ مورخ ‌١١ تیر توسط آقای منتجب‌نيا صادر شده است.»

وی با بيان اينكه اين پرونده در دادسرای كاركنان دولت و رسانه‌ها رسيدگی می‌شود، افزود: «اين حكم و دستور جلب و انجام تحقيقات از مديرمسئول روزنامه امروز صادر شده و وی بايد به دادسرا مراجعه كند.»

پورحسينی گفت كه دستور صادره به دست مديرمسئول روزنامه اعتماد ملی رسيده است.


در همین رابطه:
پرسش اعتماد ملی درباره سخنان موعودگرایانه احمدی‌نژاد

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)