تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

پرسش اعتماد ملی درباره سخنان موعودگرایانه احمدی‌نژاد

روزنامه اعتماد‌ملی در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی به قلم قائم مقام این حزب از محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران خواست توضیحاتی درباره برخی گفته‌ها و رفتارهایش درخصوص امام دوازدهم شیعیان ارائه کند.

آقای احمدی‌نژاد بار‌ها اعلام کرده که جهان با تدابیر امام‌ دوازدهم شیعیان اداره می‌شود. با این حال این یادداشت از سوی محافظه‌کاران، انتقادی تند به دولت احمدی‌نژاد از سوی حزب اعتماد‌ملی تعبیر شده است.

اسماعيل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد‌ملی در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا، محتوای این یادداشت را مواضع شخصی نویسنده آن اعلام کرده است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز نویسنده این یادداشت را به «دروغ‌بافی» و «شایعه‌ پراکنی» متهم کرده است.

روزنامه اعتماد‌ملی ارگان حزبی به همین نام که مهدی کروبی اداره آن را برعهده دارد، امروز سه‌شنبه در یادداشتی به قلم رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام این حزب سیاسی نوشت که قصد دارد با طرح برخی مسائل درخصوص رفتار‌های رئیس‌جمهوری ایران به برخی «مباحث خرافه‌گرايانه» بپردازد.

این روزنامه در بخشی از یادداشت خود به درج شنید‌ه‌هایی از اعمال و رفتار محمود احمدی‌نژاد در رابطه با امام دوازدهم شیعیان پرداخته و خواستار ارائه توضیحات رئیس‌جمهور در این‌باره شده است.

براساس آن‌چه که اعتماد‌ملی نوشته: «در سال اول رياست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد، با دو واسطه نقل شد كه ايشان در سفر استانی به سيستان و بلوچستان و در پاسخ به اعتراض يكي از معاونين كه اعتبارات كشور محدود است و چرا اين همه وعده‌های ده‌ها ميليارد تومانی به هر شهر داده می‌شود، گفته است: نگران نباشيد دو سال ديگر امام زمان (عج) ظهور می‌كند و همه مشكلا‌ت را حل می‌كند.»

متن کامل را بخوانید

آقای منتجب‌نیا همچنین اعلام کرده که آقای احمدی‌نژاد در واکنش به برخی انتقاد‌های آیت‌الله خامنه‌ای از سخنان موعودگرایانه‌اش، گفته است: «ايشان تصور می‌كند من رئيس‌جمهور او هستم، من رئيس‌جمهور امام زمان(عج) می‌باشم.»

منتجب‌نیا هم چنین نوشته است:‌ «بين خواص شايع است كه گاهي سر سفره خوراك، يك بشقاب و قاشق و چنگال را در جای خالی كنار گذاشته و اظهار می‌كنند اين برای آقا امام زمان است.»

یادداشت‌نویس اعتماد‌ملی خطاب به آقای احمدی‌نژاد نوشته است که درباره این مسائل خيلی صريح و شفاف پاسخ دهد و از كلی‌گويی يا فرافكنی يا متهم كردن ديگران بپرهیزد.

این روزنامه همچنین از روحانیون بلند‌پایه درخواست کرد که در این مورد تحقیقاتی را انجام داده و صحت وسقم این گزارش‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

نظرهای خوانندگان

واقعاً رکیک ترین الفاظ بلاهت احمدی نژاد را کفایت نمی کند!!!

-- ع.خ ، Jul 1, 2008 در ساعت 11:06 AM

فرافکنی سیاست اجتناب ناپذیر دولت نهم و توجیهی برای ناکارآمدیهای مدیران این دولت است که با چاشنی سرکوب هم همراه می باشد !

-- امین کیا ، Jul 1, 2008 در ساعت 11:06 AM

bArkalllaa!!!!

-- farivar ، Jul 2, 2008 در ساعت 11:06 AM

ایشان از لحاظ روانی اشکال دارد.مسیولین نظام تا دیر نشده واتفاقی جبران ناپذیر برای مملکت عزیزمان نیفتاده باید فکری بکنند.

-- بمبل ، Jul 2, 2008 در ساعت 11:06 AM

چرا آقای منتجب نیا فکر میکنند تنها ایشان باید از این دکان نان بخورند. این بنده خدا هم (احمدی نژاد) دل دارد

-- کامران ، Jul 2, 2008 در ساعت 11:06 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)