تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سخنرانی انوشه انصاری در همایش فن‌آوری اطلاعات

نخستین همایش «مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» با سخنرانی «انوشه انصاری» از دهم تیر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دبير همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از سخنرانی انوشه انصاری، نخستین فضانورد ایرانی و اولین زن فضاگرد جهان در اين همایش خبر داد و گفت: «سخنرانی خانم انصاری در روز ۱۰ تیر ماه ساعت ۱۷ بعد از ظهر و به صورت ویدیو كنفرانس خواهد بود.»

مهندس ساده یادآورشد که خانم انصاری به عنوان یک ايرانی موفق در عرصه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمينه مدیریت و راهبری (ICT) خواهد پرداخت.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز ۱۰ و ۱۱ تیر ماه با حضور مدیران و كارشناسان بخش دولتی و خصوصی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انوشه انصاری، نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است كه در ۲۷ شهریور ۸۵ از پایگاه بایكونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.

وی متولد ایران و دارای مدرک كارشناسی ارشد در رشته مهندسی الكترونیک از دانشگاه جرج‌واشنگتن است و هم اكنون به عنوان مدیر شركت پرودی فعالیت می‌كند.

انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه نخست كارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچن در سال ۲۰۰۱ نام او را در لیست تاجران موفق ثبت كرد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)