رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۸۷

سخنرانی انوشه انصاری در همایش فن‌آوری اطلاعات

نخستین همایش «مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات» با سخنرانی «انوشه انصاری» از دهم تیر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دبير همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از سخنرانی انوشه انصاری، نخستین فضانورد ایرانی و اولین زن فضاگرد جهان در اين همایش خبر داد و گفت: «سخنرانی خانم انصاری در روز ۱۰ تیر ماه ساعت ۱۷ بعد از ظهر و به صورت ویدیو كنفرانس خواهد بود.»

مهندس ساده یادآورشد که خانم انصاری به عنوان یک ايرانی موفق در عرصه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمينه مدیریت و راهبری (ICT) خواهد پرداخت.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز ۱۰ و ۱۱ تیر ماه با حضور مدیران و كارشناسان بخش دولتی و خصوصی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انوشه انصاری، نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است كه در ۲۷ شهریور ۸۵ از پایگاه بایكونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.

وی متولد ایران و دارای مدرک كارشناسی ارشد در رشته مهندسی الكترونیک از دانشگاه جرج‌واشنگتن است و هم اكنون به عنوان مدیر شركت پرودی فعالیت می‌كند.

انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه نخست كارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچن در سال ۲۰۰۱ نام او را در لیست تاجران موفق ثبت كرد.