تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

داوود احمدی‌نژاد سخنان پالیزدار را دروغ دانست

داوود احمدی‌نژاد رئیس دفتر بازرسی‌های دفتر رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد که سخنان عباس پالیزدار که در آن ۴۴ شخصیت برجسته جمهوری اسلامی متهم به فساد اقتصادی شده‌اند، «دروغ محض» است و باید با چنین فردی برخورد قانونی شود.

عباس پالیزدار در خرداد ماه سال‌جاری در یک سخنرانی جنجالی در دانشگاه همدان مسئولان ارشد جمهوری اسلامی را متهم به فساد اقتصادی و سوء‌استفاده از موقعیت شغلی کرد.

آقای پالیزدار هفته گذشته از سوی قوه قضائیه به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری مهر امروز پنجشنبه در گزارشی از حاشیه جلسه داوود احمدی‌نژاد با مقامات اداری استان مازندران به نقل از وی اعلام کرد: «اظهارات پالیزدار در مورد دولت و مسئولان آن دروغ محض بوده است.»

برخی سایت‌های اینترنتی اعلام کرده‌اند که عباس پالیزدار از اعضای جریان سیاسی «رایحه خوش خدمت» وابسته به محمود احمدی‌نژاد است، اما منابع نزدیک به دولت نهم این اظهارات را رد کرده‌اند.

دفتر پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز که پیشتر گفته می‌شد آقای پالیزدار کارشناس رسمی آن است هم با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه عضویت وی در این دفتر را رد کرده است.

آن‌طور که خبرگزاری مهر اعلام کرده است، آقای داوود احمدی‌نژاد از مقامات قضائی خواسته است که با آقای پالیزدار برخورد قانونی شود.

این در حالی است که محمود احمدی‌نژاد بارها در سخنرانی‌های خود به مردم وعده داده است نام برخی از مفسادن اقتصادی را افشا کند، اما تاکنون رییس جمهوری ایران دست به چنین اقدامی نزده است.

سخنگوی قوه‌قضائیه هفته‌جاری از صدور حکم بازداشت ۱۱ نفر در ارتباط با پرونده عباس پالیزدار خبر داده بود.

روز گذشته نیز عبدالله شهبازی که یکی از نزدیکان به ساختار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است از سوی دادگاهی در شیراز احضار و روانه زندان شد.

به گفته مقامات قوه قضائیه در پرونده آقای شهبازی هشت شکایت وجود دارد.

آقای شهبازی در فروردین ماه سال‌جاری با انتشار کتابی، مسئولان سپاه پاسداران و نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در استان فارس را متهم به زمین‌خواری کرده است.


در همین رابطه:
عبد‌الله شهبازی وقایع‌نگار بازداشت شد
پیگرد قانونی ۱۱ نفر در ارتباط با پرونده پالیزدار
اکبر اعلمی: چرا سخنان پالیزدار تکذیب نمی‌شود؟
عباس‌ پالیزدار زندانی شد

نظرهای خوانندگان

دزدی بوده هست و خواهد بود ولی چرا افشا میکنید کمی تقیه کنید و اسرار مردم را فاش نکنید
گریه انسان در میآید وقتی به انسانهای شریف که لباس مقدسی پوشیده اند تهمت میزنند و اعتبار آنها را در حد دزدیهای کوچک پایین میآورند و قبه دزدی را میشکنند
اینها وارثان زمین هستند و مملکت ارث پدری آنهاست اصل این است مردم زیاده خواه شده اند و اگر نه باید به اینها تبریک گفت و سمتهای بالاتری داد
تازه اگر هم اینها خدایی نکرده به سمت دزدیهای کوچک رفته اند باید توجیه شوند که این دزدیها در حد شما نیست و اگر جرمشان ثابت شد باید خلع لباس شده و مثل همه مردم لباس معمولی بپوشند تا تادیب شوند

-- بدون نام ، Jun 21, 2008 در ساعت 10:33 AM

اگر داوود احمدی‌نژاد سخنان پالیزدار را دروغ میداند ، پس انچه را که او در باره دولت برادرش نیز بخوبی بیان کرده دروغ میباشند !.
مثل اینکه دروغ گفتن در خانواده احمدی نژاد ژنتیکیست !.
داوید.

-- داوید ، Jun 21, 2008 در ساعت 10:33 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)