تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

محرومیت تحصیلی برای ۸ دانشجوی تربیت معلم

با گذشت یک هفته از تحصن و اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه تربیت معلم، امروز پنجشنبه اعلام شد که ۸ دانشجوی متحصن این دانشگاه به محرومیت موقت از تحصیل محکوم شده‌اند.

این احکام امروز توسط منشی کمیته انضباطی دانشگاه تربیت معلم و در جمع دانشجویان تحصن‌کننده اعلام شده و براساس آن ۸ دانشجوی دانشگاه تربیت معلم، با حکم قطعی کمیته انضباطی به به دو ترم محرومیت از تحصیل با احتساب در سنوات محکوم شده‌اند.

آن طور که خبرنگار زمانه کسب اطلاع کرده است، هشت دانشجوی مشمول این حکم، عباس رشیدی، مصلح ستاح پور، سیوان فرخزادی، امین آریا، محمد شریفی، فاروغ معروفی، امیر سالاری و امین شجاع هستند.

این دانشجویان به کمیته انضباطی احضار نشده و احکام به صورت غیابی و دفعی صادر شده است. این در حالی‌است که در حال حاضر دانشگاه‌های ایران از جمله دانشگاه تربیت معلم در تعطیلی به سر می‌برند.

در همین حال دانشجویان دانشگاه تربیت معلم در نامه‌ای سرگشاده، به تشریح وضعیت تحصن‌کنندگان از جمله نبود غذای گرم، قطع آب و ایجاد اختلال در راه‌های ارتباطی از جمله تلفن همراه و اینترنت و فشار بر تحصن‌کنندگان و خانواده آنها، در این دانشگاه پرداخته‌اند.


در همین رابطه:
تحصن ۱۴۰۰ نفره یا خواسته‌های ۴۰ دانشجو؟
اعتصاب غذای دانشجویان تربیت معلم

نظرهای خوانندگان

بسیاری از مسایل دلنشگاه تربیت معلم مربوط به رقابت باند های قدرت است و دانشجویان هم ساده دلانه بازی می خورند.

-- آرش کرامتیان ، Jun 5, 2008 در ساعت 12:42 PM

كلا از سر تا پاي اين دانشگاه پر از عيب است ! اميدوارم تحصن دانشجويان نتيجه ي مناسبي را برايشان به ارمغان بياورد !

-- ناشناس ، Jun 6, 2008 در ساعت 12:42 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)