تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وزیر اطلاعات: موسویان جاسوس است

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، وزیر اطلاعات، در حاشیه جلسه‌ رای اعتماد مجلس به وزرای نفت و صنایع اتهام حسین موسویان، عضو تیم مذاکره‌کننده حسن روحانی، را جاسوسی اعلام کرد.

محسنی اژه‌ای با بیان اینكه پرونده حسین موسویان هم اكنون در دست قوه قضائیه است، گفت: "اتهام ایشان ارائه اطلاعات بر خلاف مصالح و امنیت كشور به افراد بیگانه از جمله سفارت انگلستان بوده كه از همان روز اول به ایشان تفهیم شد و این اتهام از نظر وزارت اطلاعات اثبات شده است."

mousavian009.jpg

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینكه رییس جمهور ی اعلام كرده به قاضی پرونده "جاسوس هسته‌ای" فشارهایی آورده‌اند، نظر شما در این باره چیست؟ با تائید این مسئله گفت: "با قاضی پرونده تماس گرفته شده و تقاضاهایی هم از وی شده است."

حسین موسویان، اردیبهشت ماه امسال دستگیر شد و برای مدتی در بازداشت به سر برد.


درهمین حال حسین موسویان دوشنبه این هفته پس از ماه‌ها در یک نشست رسمی مجمع تشخیص مصلحت در کنار هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی حضور یافت.

حضور موسویان در این مراسم در حالی بود که همزمان، احمدی‌نژاد طی سخنانی در دانشگاه علم و صنعت مراتب نارضایتی خود را از احتمال تبرئه وی از سوی دادگاه اعلام کرد.

محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت گفت: "بعد از اینکه یک نفر را به دلیل جاسوسی در این زمینه دستگیر کردیم از آن زمان قاضی را آنچنان تحت فشار سنگین گذاشته‌اند تا جاسوس را تبرئه کند."

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)