تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

"لاریجانی به مونیخ می‌رود"


خبرگزاری ایرنا به نقل از یک مقام آگاه در شورای عالی امنیت ملی ایران، از تصمیم علی لاریجانی دبیر شورای عالی ملی برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ خبر داد.

به گزارش ایرنا این مقام آگاه که خواست نامش ذکر نشود افزود: "خبر شرکت نکردن دکتر لاریجانی در کنفرانس امنیتی مونیخ به دلیل کسالت وی صحت ندارد".


پیشتر ایرنا به نقل از یک مقام سفارت آلمان که خواسته بود نامش فاش نشود از لغو سفر آقای لاریجانی به دلیل کسالت خبر داده بود.
علی لاریجانی پیش از این گفته بود که در سفرش به مونیخ با رهبران سه کشور عمده اروپایی گفتگو خواهد کرد. فرانک اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان و خاویر سولانا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ازجمله کسانی هستند که انتظار می‌رود لاریجانی با آنها مذاکره داشته باشد.

ایرنا می‌افزاید آقای لاریجانی قرار است روز یکشنبه در این اجلاس با عنوان "امنیت در خاورمیانه" سخنرانی کند.

از سوی دیگر محمد البرادعی که در ماه ژانویه پیشنهاد "وقت استراحت" را به عنوان طرحی برای حل و فصل پرونده هسته‌ای ایران مطرح کرد، ابراز امیدواری کرده است که این پیشنهاد در کنفرانس امنیتی مونیخ مطرح شود.
البرادعی خواستار این است که ایران برای مدتی سه ماه غنی‌سازی متوقف کرده و شورای امنیت نیز همزمان تحریم‌های وضه شده علیه تهران را معلق کند.

نظرهای خوانندگان

آقا! اینها همه را مسخره کرده اند.معلوم نیست مملکت دست کیست !

-- علی کیانی ، Feb 9, 2007 در ساعت 12:23 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


علیرضا اسپهبد درگذشت

مندنی‌پور: زخم‌خورده‌ام

تصویری که از ایران می‌سازند

مجموعه فيلم‌های فرش ايرانی

‌روزگار سپری‌شده‌ داستان‌های‌ سال‌خورده‌