تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

ابطحی: خاتمی در باره هولوکاست مصاحبه نکرده است


محمد خاتمی در اجلاس داووس - عکس از خبرگزاری فرانسه

محمد علی ابطحی در وبلاگ خود، وب نوشت، با عجیب خواندن خبر روزنامه اسرائیلی در باره ی مصاحبه با آقای خاتمی در زمينه هولوکاست نوشته است:

«امشب یکی از آژانس های خبری متنی ایمیل کرد که روزنامه ایدیعوت احرونوت اسرائیل ادعا کرده که با آقای خاتمی در داووس مصاحبه کرده و آقای خاتمی ضمن احوالپرسی از موتسه کتساب رئیس جمهور اسرائیل به عنوان همشهری گفته که علاقمند دیدار از اسرائیل است.»

اين روزنامه «در مورد هولوکاست هم (از قول خاتمی) گفته واقعه کشتار يهوديان بزرگترين جنایت دوران ما علیه بشریت است. خبرگزاری فرانسه هم با تعجب از اینکه آقای خاتمی با روزنامه اسرائیلی مصاحبه کرده قسمت هولوکاست این خبر را نقل کرده است.»

مشاور و رییس دفتر پیشین محمد خاتمی می‌گوید: «معلوم بود که این خبر حتما دروغ است و در هر سفر موفق آقای خاتمی اسرائیلیها تلاش میکنند که آن را خراب کنند. با آقای خاتمی در سویس تماس گرفتم. به شدت تکذیب کرد و گفت در داوس با هیچ خبرنگار اسرائیلی و یا غیر اسرائیلی مصاحبه نکرده است و این شیطنت همیشگی اسرائیلی هاست. البته محتوای خبر که آقای خاتمی احوال رئیس جمهور اسرائیل را بپرسد و اظهار تمایل کند که میخواهد به اسرائیل برود خودش دروغ بودن آن را همراه دارد.»

«آقای خاتمی چند بار تاکید کرد که اصلا مصاحبه ای نکرده است. معلوم است سفر بسیار موفقی آقای خاتمی در داووس داشته که به این شکل مسخره و با سرعت دست به کار شده اند. واقعا اسرائیلی ها چه فکر میکنند؟»

خبرگزاری فرانسه که پيشتر به نقل از روزنامه اسرائيلی مصاحبه خاتمی را گزارش کرده بود نيز با انعکاس اظهارات محمد علی ابطحی تکذيب خبر را منعکس کرده است.

نظرهای خوانندگان

محمد علی ابطحی کیست؟ لطفاً در خبرها توضیح بدهید که اشخاصی که نام می‌برید که هستند و چه‌کاره هستند. فکر می‌کنم روش درست خبرنویسی اینست که این مسائل رعایت بشوند. ممنون.
------------------
حق با شماست. اضفه شد. - زمانه

-- شاهین ، Jan 27, 2007 در ساعت 12:04 AM

حالا اگر آقاي خاتمي با يك روزنامه اسراييلي مصاحبه كند اتفاقي مي افتد؟ چرا اينهمه ترس و تارك دنيايي؟ بگذاريد ايرانيها هم مثل همه دنيا آزادانديش باشند و علاوه بر ايران عزيز به دنيا هم بيانديشند. خود فلسطينيها هم ديگر اينگونه نمي انديشند.

-- بدون نام ، Jan 28, 2007 در ساعت 12:04 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


محسن نامجو و ترانه‌های پرتناقض

تغییرات ساختاری میراث فرهنگی

شکاف شیعه و سنی‌های آمریکا

زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند

کنفرانس امنیتی مونیخ و ایران