تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

هجوم صدهاهزار نفر به وبلاگ هیلاری کلینتون


عکس صفحه اول وبلاگ / وبلاگ خانم کلینتون

سناتور هیلاری کلینتون، سناتور دموکرات نیویورک، روز گذشته اعلام کرد امیدوار است پس از هشت سال دوباره به کاخ سفید بازگردد.

سناتورکلینتون از طریق ویدیو در وبلاگ خود اعلام کرد: "من وارد میدان شده‌ام، من آمده‌ام تا پیروز شوم، من تنها یک مبارزه را آغاز نکرده‌ام، این آغاز گفتگویی با شما و آمریکاست".

خانم کلینتون در ادامه افزود: "چراکه اگر ما می‌خواهیم بخشی از راه حل باشیم، باید همگی بخشی از گفتگو باشیم. و ما باید بخشی از راه حل باشیم".

به گزارش واشنگتن تایمز اعلام نامزدی خانم کلینتون از طریق وبلاگ، انفجاری در فضای وبلاگ‌ها به وجود آورده است و هر ساعت هزاران نفر به تارنمای خانم کلینتون هجوم می‌آورند.

خانم کلینتون همچنین گفت: "بیایید سخن بگوییم درباره پایانی مناسب برای جنگ عراق و بازگرداندن احترام برای آمریکا در سراسر جهان".

هیلاری کلینتون همچنین از وضعیت تامین اجتماعی و خدمات درمانی سخن گفت و افزود: "پس از شش سال از (بر سر قدرت بودن) بوش هنگام آن است که پیمان با آمریکا را تجدید کنیم".


اگر هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پیروزی برسد نخستین زن ایالات متحده است که شخص اول کاخ سفید می‌شود.

وبلاگ رسمی هیلاری کلینتون

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


محسن نامجو و ترانه‌های پرتناقض

تغییرات ساختاری میراث فرهنگی

شکاف شیعه و سنی‌های آمریکا

زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند

کنفرانس امنیتی مونیخ و ایران