تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سقوط بالگرد در علم کوه

بالگرد حامل امدادگران ناجی کوهنوردانی که دو روز پیش هنگام صعود از دیواره علم‌کوه از طریق قرارگاه کوهنوردی کلاردشت عازم منطقه شده بودند عصر امروز در قرارگاه سرچال سقوط کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از فارس روز دوشنبه 4 نفر از دو گروه کوهنوردی سنقر کرمانشاه به اسامی رضا عباسی و پرویز کماسی همچنین آقایان مهدی عزیزی و علیرضا سلیمانی برای صعود به همراه گروه آلمان‌ها راهی منطقه شدند که یکشنبه هفته جاری یک نفر به عنوان پشتیبانی ماند و سه نفر از گروه آلمان‌ها صعود کردند. دو تن از آنها به نامهای مهدی عزیزی و علیرضا سلیمانی دچار سانحه شدند که یکی از آنان در دره سقوط ودیگری دچار یخ‌زدگی می‌شود. جریان حادثه سقوط کوهنوردان گروه آرش از طریق قرارگاه رودپارک کلاردشت اطلاع داده می‌شود که برای نجات کوهنوردان باقی مانده بالگرد با 3 کوهنورد عازم منطقه می‌شود که عصر امروز بالگرد دچار سانحه می‌شود.

تا لحظه ارسال این گزارش فرماندار چالوس بخشدار و رییس ستاد غیر مترقبه استان در مقر فدارسیون رود پارک با تشکیل ستادی در حال بررسی و نجات سرنشینان بالگرد و دو کوهنورد زنده‌ای که در پایگاه کوهنوردی سرچال هستند تشکیل شده است. برپایه این گزارش کسی در حادثه سقوط کشته نشده است.

نظرهای خوانندگان

در متن خبر نوشته شده گروه آلمانها كه تا آنجايي كه من اطلاع دارم گرده آلمانها است (يكي از مسيرهاي سنگ نوردي روي ديواره علم كه توسط آلمانها اولين بار صعود شد).

-- حميد رضا ، Jan 19, 2007 در ساعت 09:05 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


به تماشای آب‌های سپید

سوسیالیسم جامعه کتابخوان

چهار فیلم برگزیده‌ی جشنواره روتردام

داستان «رقص آخر»

نشانه‌های
غلط انداز