تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

یک دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس کشته شد




انفجار مهیب در آزمایشگاه دانشگاه تربیت مدرس تهران حوالی پل گیشا یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ مهدی احمدی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح این حادثه اظهار داشت : "مقارن ساعت 20:21 به دنبال شنیده شدن صدای انفجار مهیب در آزمایشگاه دانشکده علوم پایه، دانشگاه تربیت مدرس، گروه‌های امدادی و انتظامی بلافاصله با اطلاع شهروندان به مرکز فوریتهای پلیسی 110 وارد عمل شدند".

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد: "این انفجار در آزمایشگاه دانشکده علوم پایه رخ داده که برای انجام پروژه در اختیار یک دانشجوی محقق به هویت "محمدرضا ــ خ" بوده است."

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، سرهنگ مهدی احمدی ادامه داد: "در جریان این حادثه، یک خانم 27 ساله به هویت "فهیمه ــ ک" فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی که برای اجرای این پروژه در آزمایشگاه حاضر بوده، مجروح و با حضور امدادرسان اورژانس به نزدیکترین بیمارستان به محل حادثه منتقل شد".

رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص علت این انفجار گفت: "حادثه به دنبال انفجار کپسول یک کیلویی گاز هیدروژن به وقوع پیوسته که به دنبال آن، یک دانشجو کشته و دانشجوی دیگر که در محل میهمان بوده، مجروح و نگهبان دانشکده نیز دچار شوک شدید شده است".

وی افزود: "در جریان تحقیقات پلیسی، مسوولان دانشکده که در محل وقوع حادثه حضور یافته بودند، اعلام کردند که این محل برای انجام یک پروژه تحقیقاتی در اختیار دانشجوی فوت شده بوده است".

سرهنگ احمدی تأکید کرد: "تحقیقات پلیسی در خصوص علت وقوع این انفجار با اعزام تیم ویژه‌ای در دست بررسی است".

دکتر دانشجو، رییس دانشگاه تربیت مدرس کشته شدن دانشجوی دکترای تربیت مدرس را تایید کرد و گفت: "احتمالا انفجار کپسول آزمایشگاه علوم پایه در شب گذشته (چهارشنبه‌شب) علت فوت این دانشجو بوده است".

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


به تماشای آب‌های سپید

سوسیالیسم جامعه کتابخوان

چهار فیلم برگزیده‌ی جشنواره روتردام

داستان «رقص آخر»

نشانه‌های
غلط انداز