تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

آموزش وبلاگ ‌نویسی در سپاه

سمينارآموزشی "وبلاگ نويسی ويژه بانوان" روزسه‌شنبه از سوی امور زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری اسوه در تهران برگزارشد.

"محمدعلی فرجی‌پور" مراسم افتتاحيه اين سمينار اظهار داشت: "اگر چه در امر وبلاگ نويسی نوعی آزادی نوشتاری و آزادي اظهار عقيده وجود دارد، اما رعايت حق و حقوق مردم و حرمت‌گذاری به آزاديهای فردی و كرامات انسانی، خط قرمز وبلاگ نويسان محسوب می‌‌شود".

به گزارش خبرگزاری جمهموری اسلامی، ایرنا، اين استاد دانشگاه، گفت: "تاپيش از سال ‪ ۸۱‬اكثر قريب به اتفاق وبلاگ‌های ايرانی حول محور سياست و تفريحات بود، اما طی چند سال گذشته با بروز و ظهور وبلاگهای بسيار مفيد در زمينه‌های اجتماعی ، اقتصادی و مذهبی ، شاهد رشد هر چه بيشتر وبلاگ نويسی در كشور بوديم".

فرجی‌پور با اشاره به اين كه استفاده زنان از اينترنت بسيار كمتر از مردان است ادامه داد: "از آنجايی كه تعداد كثيری از زنان در منزل بسر می‌برند و وقت و فراغت بيشتری دارند باید با راه اندازی سايت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط با زنان در خصوص تربيت و آموزش آنان وارد عمل شد".

فرجي پور همچنین اظهار داشت: "در وبلاگستان وبلاگ‌های فارسی، جلوه و عملكرد وبلاگ‌های دينی و مذهبی آنقدر كه انتظار می‌‌رود جذاب ، قوی ، پربار و پر مخاطب نيست".

وی افزود: " بايد وبلاگنويسان دينی و مذهبی را به گونه‌ای آموزش داد تا بتوانند افراد جامعه از همه اقشار ، بخصوص جوانان و اقشار غير مذهبی را به وبلاگ‌های خود جذب كنند".

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


فروغ شاه‌چهره فرهنگ ما

تورم ساختاری عليه گرانی ساختگی

«اشپيگل» ۶۰ ساله شد

داستان فهيمه

سفر به ایران، برنده جشنواره فیلم نیویورک