تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: آبرو و همه هستی ما فدای اين آزادی باد


محمود احمدی نژاد، رییس‌جمهوری ایران، در وبلاگ خود با اشاره به اعتراض برخی دانشجویان در هنگام
سخنرانی وی در دانشگاه امیرکبیر نوشته است: "نه تنها به‌عنوان محمود احمدی‌نژاد، كمترين كدورت يا ناراحتی‌ای در قلب خويش نسبت به كسی احساس نكردم بلكه ... به اين انقلاب عظيم آزاديبخش، باهمه وجود باليدم و خدا را شكر كردم".

آقای احمدی‌نژد می‌نویسد: "در نشست دانشگاه اميركبير، وقتی جمعی كوچك در ميان اكثريتی مطلق در حضور رييس‌جمهور، با آزادی كامل، به رييس جمهور منتخب مردم توهين كردند و نمی‌ترسيدند، احساس مسرت بخشی به من دست داد".

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به سال‌های پیش از انقلاب 57 آورده است: "ناخودآگاه به ياد شرايط دوران دانشجويی خود و 16 آذرهای پيش از انقلاب افتادم كه چگونه در سالهای سياه 54 تا 56 ، امكان تنفس سياسی و نقد حكومت سكولار مورد حمايت غرب در اين كشور نبود. هزينه اهانت به مقامات حكومت مرگ يا زندان و شكنجه بود و اينك شرايط بگونه‌ای است كه اقليتی محدود، نظم جلسه اكثريت را با، اهانت و حتی آتش زدن، برهم می‌زند اما اكثريت يعنی دانشجويان واساتيد انقلابی، با تسامح و كرامت، تحمل می‌كنند و دست به مقابله به مثل نمی‌زنند".

رییس جمهوری ایران در ادامه در وبلاگ خود اظهار داشته است: "به عنوان دانشجوی سال 54 كه تجربه مكرر جنگ و گريز با پليس خشن شاه را از سر گذرانده و به ياد داشتم كه هزينه يك انتقاد كوچك به حاكميت، چه سنگين بوده است، ديروز وقتی شاهد چنين جلوه ای از آزادی بودم نه تنها بعنوان محمود احمدی نژاد، كمترين كدورت يا ناراحتی‌ای در قلب خويش نسبت به كسی احساس نكردم بلكه به عنوان خادم ملت و ریيس‌جمهور و مسئول مديريت سياسی كشور، به اين انقلاب عظيم آزاديبخش، باهمه وجود باليدم و خدا را شكر كردم".

آقای احمدی‌نژاد، دانشجویان معترض دانشگاه امیرکبیر را متهم به اعمال دیکتاتوری نسبت به دولت و اکثریت مردم کرده و می‌نویسد:"اين افتخار ما را بس كه همه جا دولت‌ها عليه مخالفانشان، اعمال ديكتاتوری می‌كنند و در اين كشور، يك جمع چند نفره با خيال راحت، عليه دولت برخاسته از آرای قاطع ملت و عليه اكثريت، توامان اعمال ديكتاتوری می كنند وتلاش می كنند به جای سخن گفتن و شنيدن در فضايی آرام و منطقی كه در شان دانشگاه و دانشگاهيان است، جلسه را متشنج كنند و در عين حال هيچ واهمه و نگرانی‌ای ندارند".

محمود احمدی‌نژاد در پایان می‌آورد: "اين آزادی، دستاورد خون برادران و خواهران شهيد ماست. آبرو و همه هستی ما فدای اين آزادی باد".

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


فروغ شاه‌چهره فرهنگ ما

تورم ساختاری عليه گرانی ساختگی

«اشپيگل» ۶۰ ساله شد

داستان فهيمه

سفر به ایران، برنده جشنواره فیلم نیویورک