تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

پخش زنده جشنواره موسیقی زیرزمینی از رادیو زمانه

هلند، امروز (یک‌شنبه) میزبان گروه‌های موسیقی ایرانی‌ست که از نقاط مختلف دنیا برای برگزاری کنسرت «موسیقی زیرزمینی» به این کشور آمده‌اند. این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰(به وقت تهران) به صورت زنده در حال پخش از رادیو زمانه است و از ساعت ۲۰:۳۰ نیز با شروع ساعت پخش روزانه برنامه‌های رادیو زمانه، در لابه‌لای برنامه‌ها ادامه خواهد یافت.

در این کنسرت که با حمایت رادیو زمانه برگزار می‌شود، دوازده گروه موسیقی زیرزمینی با سبک‌های راک، متال، رپ، هیپ‌هاپ، الکترونیکی و ... برنامه دارند.

گروه‌های اوهام (ایران)، تارانتیس (ایران)، هایپرنوا (ایران)، ۱۱ (ایران)، فرزاد گلپایگانی (ایران)، زدبازی (بریتانیا)، پرشین پرینس (بریتانیا)، ریویل (بریتانیا)، خاک (آلمان)، سالومه (آلمان)، آبجیز (سوئد) و میس‌دی (هلند) در جشنواره امروز حضور دارند.

نظرهای خوانندگان

با سلام و خسته نباشید لطفا به طور کامل در یک تاریخ دیگر پخش کنید تا کسانی که از دست داده اند نیز دوباره بتوانند گوش دهند.متشکرم

-- مهدی ، Oct 23, 2006 در ساعت 11:58 PM

از اینکه این برنامه رو به طور مستقیم پخش کردید ممنونم . چون خیلی دوست داشتم اونجا باشم. فقط یک چیز منو توی شنیدن این برنامه آزار داد و اون هم آزاده مجری برنامه بود . از یک رادیوی با اسم و رسم انتظار میره که کسی رو به عنوان گزارشگر این برنامه بفرسته که از شنیدن موسیقی راک سردرد نگیره و با شنیدن فحشهای زدبازی خجالت نکشه .ایشون از کسی که سالها توی موسیقی راک فعالیت کرده و به جایی رسیده که الان اومده داره کنسرت میده خیلی [...] پرسید شما از شنیدن صدای گیتار سردرد نمی گیرید ؟!!!!و به جای تشویق مردم و خانواده ها برای ساپورت این گروه ها و جا انداختن فرهنگ شنیدن این نوع موزیک ها هرچند که رکیک ترین فحشها توی اون استفاده بشه از چند تا از تماشاگر ها پرسید شما خجالت نکشیدید با پدر مادرتون اومدید اینجا ؟؟؟؟!!!! ایشون خودش داشت برای کنسرت تبلیغات منفی می کرد . در عوض اینکه سعی کنه دید پدر مادر ها و نسل گذشته رو درست کنه ، برعکس میگه که شما باید خجالت بکشید با پدر مادرتون به همچین کنسرتی بیایید که یکسری جوون با بد بختی از تو ایران و جاهای دیگه اومدن که کارشون رو نشون بدن نه فحششون رو . به هر حال متاسفم برای خانم آزاده .امیدوارم شما از این به بعد در انتخاب مجری انتخاب دقیقتری داشته باشید.و کسی را انتخاب کنید که حداقل یک بار تو زندگی راک گوش کرده باشه.

-- محمد رضا پرهیخته ، Oct 23, 2006 در ساعت 11:58 PM

آقای پرهيخته
اتفاقا اجرای آزاده در اين برنامه خيلي خوب و نقطه قوت آن بود
چرا شما فقط اين سوال ها را شنيده ايد معلوم است که جبهه گرفته ايد وگرنه تعريف ها را هم مي شنيد يد.

-- آريا ، Nov 2, 2006 در ساعت 11:58 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


نخستین کارگردان زن عربستان

ایران و کنگره جدید آمریکا

بازگشت متفاوت ساندنیست‌ها

ترکیب وبلاگ و رادیو در آلمان

جشن تصویر زیر سایه کیارستمی