تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۵

آزادی اسانلو با وثيقه 150 ميليونی

رييس هيات مديره سنديكاي كارگران شركت واحد، بعد از ظهر امروز با قرار وثيقه آزاد شد.

خبرگزاری کار ایران گزارش داده است منصور اسانلو كه اول دی‌ماه 84 به دنبال نا آرامی‌‏های شركت واحد و اعتراض كارگران اين شركت به مركز صنفي خود بازداشت شده بود، ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز با قرار 150 ميليون تومان آزاد شد.

سعيد ترابيان، يكي از فعالان سنديكای كارگران شركت واحد گفت: بيشتر فعالان شركت واحد به اتهام «ترويج عليه نظام و تشويش اذهان عمومی» تحت تعقيب بودند اما اتهام اسانلو هنوز مشخص نيست، ولی سرانجام او با موافقت شعبه 14 دادسراي انقلاب، امروز آزاد شد.

خبرگزاری کار ایران همچنین امروز خبر داد جمعي از رانندگان خطوط مختلف شركت واحد در سطح شهر تهران با اعتراض به اخراج همكارانشان و عدم پاسخگويي مسئولان، خواهان روشن شدن وضعيت رانندگان اخراجی شدند.


يكي از رانندگان به خبرنگار این خبرگزاری گفته: سوال ما از مسئولان شركت واحد و اداره كار اين است كه با وجود گذشت نزديك به 6 ماه از اخراج رانندگان، آيا زمان رسيدگی به پرونده رانندگان اخراجی فرا نرسيده و اين كه بلاتكليفی همكاران ما تا چه زماني ادامه خواهد يافت. امروز به طور خودجوش چراغ ماشين خود را روشن كرديم تا مراتب اعتراض خود را به اخراج همكاران اعلام نماييم.

بنا به این گزارش به رانندگان معترض گفته شده است که در صورت سوال مردم در مورد علت روشن نگاه داشتن چراغ اتوبوس در طول روز دلیل اين کار اعتراض به جنايات اسرائيل در لبنان يا روز پدر ذکر شود.

نظر بدهید





آرشیو ماهانه


از دست ندهید


گران‌ترین وکیل ایران

گفت‌وگو با ملکه اردن درباره اسلام

انصراف فرشچیان از اهدای آثارش

کتابگزاری داریوش آشوری درباره کیمیا

گفت‌وگو با آیت‌الله صانعی