تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سیزدهمين سالگرد تولد پژوهش‌نامه ادبيات كودك و نوجوان

پژوهش‌نامه ادبيات كودك و نوجوان سيزده ساله شد. به‌همين مناسبت در روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن، ساعت پنج بعدازظهر، مراسمي با عنوان «آيين دفع چشم‌زخم از آغاز سيزدهمين سال تأسيس پژوهش‌نامه ادبيات كودك و نوجوان» در تالار بتهون خانه هنرمندان برگزار مي‌شود.



به گزارش روابط عمومي مؤسسه افق، در اين مراسم كه از سوي مجله فرهنگي و هنري بخارا به سردبيري علي دهباشي برگزار مي شود، جمعي از نويسندگان، تصويرگران و اصحاب‌قلم حضور خواهند داشت و افراد صاحب‌نام در حوزه‌هاي مختلف ادبي و هنري چون يونس شكرخواه، محمد هادي محمدي، رضي هيرمندي، فريدون عموزاده خليلي و ... سخنراني مي‌كنند.

فصلنامه‌ی پژوهش‌نامه ادبيات كودك و نوجوان، به عنوان نشريه نظري مؤسسه نشر افق و با سردبيري مهدي حجواني، از سال ۱۳۷۴ آغاز به كار كرد. اين نشريه كه با هدف ارتقاي سطح نظري ادبيات كودك تأسيس شده است، به عناويني چون مقاله، گفت‌وگو و ميزگرد، نقد و بررسي، پژوهش، مقالات غيرفارسي، چكيده پايان‌نامه و ... مي‌پردازد.

وجه غالب اين نشريه، موضوعي بودن آن است كه در هر شماره به موضوعي خاص مي‌پردازد . مخاطبان پژوهش‌نامه دست‌اندركاران آفرينش، توليد، ارزيابي و انتخاب كتاب براي بچه‌ها هستند.

در همین‌باره: "عزیز و نگار" دو دلداده طالقانی در شبهای بخارا

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)





از دست ندهید


‌نگاهی‌ به‌ رمان‌ «سپیده‌دم‌ ایرانی»

گزارش يك زندگى: روی قبرم ویسکی بپاشید

تهران: يک ايستگاه تا جهنم

روان‌شناسی رفتارهای جنسی

مسیحیان روز رستاخیز چه گوش می‌دهند؟