رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۷ دی ۱۳۸۸

درگیری‌ شدید پلیس با معترضان در تهران

همزمان با روز عاشورا، درگیری‌های شدیدی در مناطق مرکزی شهر تهران میان عزاداران و نیروهای امنیتی در جریان است و گزارش‌های تائید نشده از کشته‌شدن دست‌کم چهار نفر حکایت دارد.

دیگر عکس‌های امروز تهران، عاشورا

بخش دوم تصاویر تهران، عاشورا

Share/Save/Bookmark

در همین زمینه:
درگیری‌ شدید پلیس با معترضان در روز عاشورا

نظرهای خوانندگان

پنداشت ستمگر كه جفا بر ما كرد
بر گردن او بماندوبر ما بگذشت

-- sina ، Dec 27, 2009 در ساعت 01:31 PM

می گویند عوامل " بی بی سی" !!!!!!!!!!!!!!!!! مردم را کشتند ؟؟!!!!!!!! دلیل : چون نخستن خبرگذاری بی بی سی بود که تعدا د کشته ها رو چهار تن اعلام کرد. راستی شما کی اعلام کردید؟ نکنه برخی ها رو هم شما کشتید و بعد تیتر زدیدد که وبسایت تون پرخواننده و معروف بشه؟؟؟؟؟؟؟ واقن شرم نمی کنن اینها. خودشان سه نقطه هستند یا مارا سه نقطه فرض نموده اند. ( چه کنم . ... مجبورم ... عادت کردیم به خودسانسوری به نقطه بازی و نقطه خوانی و نقطه نگاری و ... . ما اینجا هرجا که توی نوشته ای سه نقطه باشه خیلی زود و آسون می فهمیم که جایش چی بگذاریم. مانند "هزوارش" در خظ پهلوی !!!!!!!!!!)

-- سه نقطه[...]! ، Dec 28, 2009 در ساعت 01:31 PM

ای کاش عکسهایی را که حاکی زبونی نیروهای سرکوبگر بودند را به صورت شفاف در این صفحه جای می دادید تا ضحاک بداند که با این نیروی تا دندان مسلح جقدر در مقابل قهر مردم ضعیف و نا چیز است. این فریاد یک ملت به پا خواسته است باید به فکر سوراخ هایی باشید که بتوانید در آن پنهان شوید.

-- داریوش ، Dec 28, 2009 در ساعت 01:31 PM

برچیده باد بساط فاشیسم مذهبی .
درود به زنان شجاع ومردان مبارزدرون ایران.
ننگ برفاشیسم مذهبی

-- ایرج ، Dec 28, 2009 در ساعت 01:31 PM

این عکس های تکاندهنده و بهت انگیز نشاندهنده شجاعت کمیاب مردم و بویژه جوانان ما میباشد که درشرایطی بسیار سخت و دشوار در حال سرنگونکردن نظامند.

-- پدر بزرگ ، Dec 28, 2009 در ساعت 01:31 PM