رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۱ مرداد ۱۳۸۸

آخر و عاقبت لباس‌شخصی‌ها در هندوراس

هواداران خشمگین رییس‌جمهور مخلوع هندوراس حسابی از خجالت سه مأمور لباس‌شخصی درآمدند.

مردم برای مراسم ترحیم پدرو ماگدیل مونوز در یک قبرستان در شهر تگوسیگالپا، پایتخت هندوراس گرد آمده بودند که متوجه حضور سه مأمور پلیس با لباس شخصی در میان خود شدند. پیش از آن‌که چند نفری پادرمیانی کنند و جان این مأموران را نجات بدهند، هواداران خشمگین مانوئل زلایا، رییس‌جمهور مخلوع، حسابی این سه مأمور را کتک زدند و خودروی آنان را هم به آتش کشیدند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حسابی از خجالت سه مأمور لباس‌شخصی درآمدند.""

در شان مدافعان حقوق بشر نیست که این رفتار را تبلیغ کنند. فرق ما با مزدوران چیست؟ بدون دادگاه و حق دفاع از خود حکم اجرا کردن یعنی نقض حقوق بشر. حتی اگر بزرگترین جنایت کار باشد.

-- رضا ، Jul 28, 2009 در ساعت 07:11 PM

رضا جون این مرامت منو کشته

-- حقی ، Jul 29, 2009 در ساعت 07:11 PM

افرین بر رضا ...مرتضوی را هم نباید ازار داد این کارها ویژه ی اسلامیستها و استالینیستها ودارو دسته خ.ر.است که چیزی بنام ابرو وشرف در انها یافت نشود .

-- ازاده ، Jul 29, 2009 در ساعت 07:11 PM

دوستان یادمان باشدف منظور رضا این نیست که طرف را ناز و نوازش کنیم و بر سر بگذاریم و احترامش کنیم.
نه! می گوید به او آسیب روحی روانی و مادی نزنیم و کارش را به دادگاه صالحی بسپریم که خودمان انتظار داریم این آدمکشان ، وقتی دستگیرمان می کنند، ما را به آن دادگاه های صالح ببرند. همان دادگاه را برای او نیز بخواهیم، نه کمتر و نه بیشتر. و تا پیش از آن با او بعنوان مظنون و متهم برخورد کنیم. یعنی اطلاعات ازو داشته باشیم. آدرس، عکس، روابط اجتماعی و همه این ها را ثبت کنیم تا بتوانیم به آن دادگاه صالحه نشان دهیم. دزد نگرفته پادشاه است و در عمل گنده لات های این عمله ی ظلم و فرماندهانشان ، قسر در می روند و ردّی باقی نمی گذاند متاسفانه

-- عابر ، Aug 2, 2009 در ساعت 07:11 PM