رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۸

برگزاری کمپین هواداران میرحسین موسوی در تهران

تنها ۴۴ روز تا انتخابات ریاست‌جهوری ایران باقی است و نه تنها ایرانیان، بلکه بسیاری از سیاستمداران جهان به این انتخابات چشم دوخته‌اند.
پس از انتخاب باراک اوباما به عنوان رییس‌جمهور آمریکا، تحلیلگران سیاسی با حساسیت بیشتری انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران را پیگیری می‌کنند.

نامی که به عنوان رییس دولت دهم جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌شود، اهمیت زیادی در تنظیم مناسبات کشورهای جهان با ایران دارد.

این روزها در ایران بازار سخنرانی‌ها و تجمعات انتخاباتی داغ است. امروز کمپین «موج سوم» با حضور هواداران میرحسین موسوی، آخرین نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

موسوی، یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلبان است. اما در شرایطی که کمتر از دو ماه تا برگزاری انتخابات باقی مانده، هنوز آرایش نیروهای سیاسی در ایران، کاملاً شفاف نشده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

در آنجا مگر شفافیتی باقیمانده؟در جاییکه روی تمام شفافیت ها را پرده ای از کدورت پوشانده است.سالهاست که حتی هوایی که مردم تنفس می کنند عاری از شفاف بودن است.اینبار این گروه که می بینید عروسک خیمه شب بازی شده اند.موسوی هم بیاید همان طور که سلفش آمد وقتل های زنجیره ای را آورد وجنایات 18 تیر را آورد و ... چه گلی بسر ملت ایران خواهدزد؟روسای جمهور اول ودوم وسوم و...واین آخری که گل سر سبد شان شد.هر کدام که می آیند تخریب مادی ومعنوی که مئ کنند سرعت بیشتری می گیرد.منطقه خاورمیانه هم هرچقدر که شلوغ تر باشد منافع سرمایه داری را بیشتر تامین می کند.پس شفاف شدن یا نشدن هیچ چیزی دردی از مردم ستمدیده ورنج کشیده وطنم کم نخواهد کرد

-- نادیا ، Apr 29, 2009 در ساعت 07:37 PM

لطفا عکسها را به نچسبانید

-- سعید ب ، Apr 30, 2009 در ساعت 07:37 PM