رادیو زمانه

تاریخ انتشار مطلب: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸

فروش پرتقال‌هایی با مارک اسرائیلی در تهران

در هنگامه‌ی جنجال‌هایی که پس از سخنان محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری ایران علیه اسراییل در جریان است، خبر توزیع پرتقال‌های اسرائیلی در تهران به اندازه کافی عجیب به نظر می‌رسد.

در روزهای اخیر پرتقال‌هایی درشت در بازار تهران عرضه شده که رویشان مارک jaffa sweetie israel-po دارد. اما نکته جالب این است که روی کارتن‌هایی که این پرتقال‌ها در آن، جا گرفته‌اند، نوشته شده: تولید چین.

پس از آن‌که مدیرعامل سازمان میادین و تره‌بار از معاون وزارت بازرگانی به دلیل آن‌چه «عدم نظارت وزارت بازرگانی» نامیده، انتقاد کرد؛ معاون گمرنک ایران، ورود پرتقال‌های اسرائیلی را از مبادی رسمی تکذیب کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی تهران نیز اعلام کرد که احتمالاً این پرتقال‌ها از دبی وارد شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

پس میخاستی از عربستان بیاد ؟؟ از عربستان فقط شمشیر میآد

-- بدون نام ، Apr 25, 2009 در ساعت 06:05 PM

توزیع رایگان پرتقال با مارک اسراییلی را در جریان سفر احمدی نژاد

-- حداد ، Apr 25, 2009 در ساعت 06:05 PM

آقایون نخورید این پرتقال های شیرین اسرائیلی را نخورید بروید و پرتقال های ترش و بدون آب مازندران خودمان را بخورید که کیلویی 2300 تومان است این پرتقال های شیرین و آبدار از سرزمین کفر آمده و حتما روی آنها نیز المرت ادرار کرده است و هزاران عیب دیگر آقایون حکم شرعی این است که اینها را نخورید و بروید همان پرتقال های وطنی را بخورید تا از شدت ترشی و اسیدی بودنشان معده تان سوراخ سوراخ شود انشا الله که در آن دنیا با حوریان پرتقال درجه یک شیرین بخورید.

-- مهاجر ، Apr 26, 2009 در ساعت 06:05 PM

امان از این چین و صنعت اورجینالش .

-- بدون نام ، May 6, 2009 در ساعت 06:05 PM